Gå til innhold

Har Tokio Hotel et urettferdig rykte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være ærlig å si at jeg aldri har hørt på Tokio Hotel, men så kom jeg over denne og den er jo bare helt nydelig. Greit at vokalisten ser litt emo/fjortis ut, men han har fin stemme og det burde bety mer enn utseendet/imaget hans?

Anonymous poster hash: 4c2b1...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har helt glemt at Tokio Hotel eksisterer.

Gjest Mocchhaa
Skrevet

Vel, band eller artister som fjortissjenter elsker mer en noe annet, blir ofte sett ned på, tror jeg? 

De har noen fine sanger, men er ikke akkurat noen fan. Jeg var ekstrem fan som 13 åring da :P 

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? I og ikke y?

Anonymous poster hash: c8f21...c51
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? I og ikke y?

Anonymous poster hash: c8f21...c51

Jeg trodde også det var med Y og ikke I, helt til i dag. Jeg trodde også frem til i dag at Tokio Hotel kom fra Tokyo og ikke Tyskland  :fnise:

TS (30 år og følger tydeligvis ikke helt med)

Skrevet

Litt overasket over at noen fortsatt hører på TH. Har ikke hørt fra dem på i hvert fall 5 år, tror storhetstiden var for 10 år siden eller noe slikt. De er vel helt greie, har ikke noe imot dem.

Skrevet

Åå, herregud! Den sangen bringer meg tilbake til emo-fasen min for en 5 år siden. Jeg må være ærlig og si at jeg fremdeles elsker musikken, men det tørr jeg ikke si høyt, haha!

AnonymBruker
Skrevet

Monsoon var min guilty pleasure låt da den kom men ellers synes jeg ærlig talt de er litt oppskrytt ja. Ikke på grunn av utseendet til vokalisten men fordi musikken er kjedelig, inkludert den du linka til. Men hver sin smak og for mange er Tokio Hotel sikkert bra musikk.

Anonymous poster hash: 81965...ba8
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg trodde også det var med Y og ikke I, helt til i dag. Jeg trodde også frem til i dag at Tokio Hotel kom fra Tokyo og ikke Tyskland  :fnise:

TS (30 år og følger tydeligvis ikke helt med)

Det er den tyske stavemåten av byen Tokyo :)

Skrevet

Haha. Min første cd var fra Tokio Hotel. Noen sanger er fine, har ikke noe imot de. Var skikkelig fan da jeg var 13 eller noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Var stor fan før de i det hele tatt kom til Norge. Oppdaget de sommeren året før de slo løs i Norge og resten av verden. Den sommeren før de "kom til Norge" dro jeg til Tyskland og der var de allerede store. Har familie i Tyskland, så var familie tur, ikke på grunn av dem altså  :fnise:

Jeg hadde da likt de i over et år før de ble kjent i Norge. 

Jeg hadde Tokio Hotel sko som var kjøpt i Tyskland, alle var misunnelig. Noen stjal de faktisk i gymmen en dag! Men på det tidspunktet så gikk jeg lei. Jeg er ikke den som digger noe alle andre digger, og trege kjendiser er det verste jeg vet. Altså, hvor det det  går 3 år før neste album kommer. 

På den tiden hadde de vell 2 album og en DVD, jeg kjøpte all tre i Tyskland. 

Tvillingene hadde en platesignering, så fikk møtt de og fikk alt signert. 

Jeg solgte albumene og DVD'ene for 2000 kr for vær av de, året etter jeg var i Tyskland, og det året de slo ut for fullt her i Norge. Jeg var som sagt lei hele styret, så det å selge de var ikke noe problem. Overpriset til de grader, men hvem bryr seg, jeg tjente godt på det  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Anonymous poster hash: ccef8...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...