malla1992 Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Noen av dere som har prøvd dermalogica serien på vitus apotek ? Dere som har prøvd den, hva synes dere om serien ?
Sandie Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 (endret) Jeg har prøvd flere Dermalogica-produkter.Noen av de er litt overpriset synes jeg,men både kropps- og ansiktspleieproduktene er av god kvalitet. Endret 31. juli 2015 av Sandie
Mars Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Vitus apotek har i storbyane eigne hudpleiarar som kan hjelpe deg å finne rett produkt (mot betaling, sjølvsagt). Det gjorde eg, og har i ettertid hatt betre hud. Eg fekk produkt for dehydrert normal/kombinasjonshud. Eg er fornøyd med alt utanom eine ansiktsmaska (svindyr!) som eg reknar som bortkasta pengar.
Gjest Acilegna Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Jeg og vurderer prøve denne serien, eller enten avene eller roche posay. Lagde en tråd om det i går. Har vært bort i Dermalogica før og likte den serien veldig godt. Eneste er at jeg syns den er noe dyr, så tror jeg prøver et av de to sistnevnte merkene. Tror jeg brukte ultracalming da jeg brukte dermalogica. Likte det med at de ikke luktet sterkt av parfyme og var milde. Selv har jeg kombinert til fet med dehydrert og sensitiv overhud. Aner ikke om jeg da burde velge fuktighetskrem uten olje og gelerens for å behandle den fete underhuden, eller om jeg burde behandle overhuden. Vanskelig dette med hud.
Mars Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Eg kjøper mine produkt frå blivakker og blush når dei har på tilbod (kjem med jamne mellomrom 30%). Ser dei har tilbod på blush no. Produkta eg bestilte der i frå, kom fire av seks produkt med "skintific"-merke på, som seier at det er legitime produkt for salg i Noreg. Dette kan googlast. Dei utan dette var også ordentlege.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Vet noen hvor man får kjøpt prøvepakke? Vil gjerne prøve en fuktgivende maske fra dem, men er redd min supersensitive hud ikke tåler den. Anonymkode: 939a5...695
malla1992 Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2016 Jeg synes de produktene var overraskende bra
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Rensegeleen fra Dermalogica hjalp meg ingenting ihvertfall. Bortkasta penger de to åra jeg kjøpte dermalogica produkter med stort håp om at det skulle funke slik hudpleier sa. Anonymkode: 10a84...fb0 1
Gjest Jokkmokk Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 Jeg synes de er helt OK i kvalitet, men tilsvarer ikke prisen for min del. Jeg ønsker mer aktive ingredienser, og mer fukt/fett. Da kjøper jeg heller en god olje til 250 kr som varer i 3-4 måneder enn å bruke 1200 kroner på en nattkrem på 50 ml som jeg sikkert hadde brukt opp ila en måned maks. Nytten er den samme for min del. Har prøvd endel forskjellig. Jeg kunne nok funnet alternative produkter som er rimeligere og like gode/bedre til alle hudtyper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå