Gå til innhold

Nettopp vært hos dyrlegen. halp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heyo. Jeg hadde nettopp katten til mor hos dyrlegen der ho fikk noen medisiner samt narkose. Nå går ho bare rundt i leiligheten og ser trist ut. Ho kan sitte rart og bare stirre ut i lufta. Også spydde ho nettopp. Dette er bare tegn på utmattelse fra narkosen eller hva tenker dere?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt etter narkose. Akkurat som hos oss mennesker.

Men jeg må legge til, hvorfor ringer du ikke dyrlegen? Hvorfor spør du på et forum?

Anonymous poster hash: def59...d7a
  • Liker 1
Skrevet

Helt normalt etter narkose. Akkurat som hos oss mennesker.

Men jeg må legge til, hvorfor ringer du ikke dyrlegen? Hvorfor spør du på et forum?

Anonymous poster hash: def59...d7a

Fordi det er stengt.

• Liker 1
Skrevet

Tror at du har rett der. Det er en overgangstid nå, til den er seg selv igjen.

Skrevet

Så braaa. Får gi ho litt nam i kveld når ho er bedre da <3

• Liker 2
Skrevet

Snille Fame. :jepp:

Skrevet

Vær forsiktig med fast mat før hun er helt seg selv igjen. Fort at de setter i halsen.

Har selv måtte hjelpe pus med å få i seg vann, og holde han oppe da han kastet opp etter narkose.

Han var helt hjelpesløs stakkars.

Er vondt å se de sånn, men det går heldigvis fort over...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vær forsiktig med fast mat før hun er helt seg selv igjen. Fort at de setter i halsen.

Har selv måtte hjelpe pus med å få i seg vann, og holde han oppe da han kastet opp etter narkose.

Han var helt hjelpesløs stakkars.

Er vondt å se de sånn, men det går heldigvis fort over...

Jeg bor ikke hjemme nå så satt med ho i en times tid og når jeg gikk klarte ho stort sett alt. Var bare litt furtete :P Endret av Fame
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Fordi det er stengt.

De har jo vakttelefon da :)

Skrevet

La ho ligge i bur, og vent til kvelden med å slippe ut. Da kan hun få vann, og litt våtfôr. Tørrmat og aktivitet først dagen etter, slik sier i alle fall min veterinær.

Skrevet (endret)

La ho ligge i bur, og vent til kvelden med å slippe ut. Da kan hun få vann, og litt våtfôr. Tørrmat og aktivitet først dagen etter, slik sier i alle fall min veterinær.

Jeg bor som sagt ikke der så jeg etterlot ho I sofaen. Ho lå og malte da jeg dro. Skal se til ho etterpå Endret av Fame
  • Liker 1
Skrevet

Håper det går greit :/ Virka som om ho var I god form da jeg dro

Skrevet

Håper det går greit :/ Virka som om ho var I god form da jeg dro

Vi får satse på det, vil som oftest gå bra. Var bare at veterinæren min sa at slik var den perfekte måten å gjøre det på. Så da har jeg gjort det slik.

• Liker 1
Skrevet

Ikke etterlat henne paa sofaen, helst paa gulvet paa noe pledd eller noe. Naar hunden vaakner fra narkosen er den gjerne "full" og kan lett ramle ut av sofaen. 

Min har faatt narkose flere ganger og han er en narkose-fighter som prover aa bevege seg naar han absolutt IKKE skal bevege seg  :dry:  :fnise:  Er ganske morsomt aa se paa. Til og med da han fikk storre dose fordi han nektet a sovne. Det minnet meg om  da min datter var 14 mndr og fikk voksendose paa sykehuset fordi hun aldri sovnet og laa og pratet paa vei inn i CT maskinen! Legene begynte aa le fordi dette aldri hadde skjedd foer. Begge mine barn er fightere ja! Ikke at dette hadde saa mye med sporsmaalet ditt aa gjore da ;)

Skrevet

Ikke etterlat henne paa sofaen, helst paa gulvet paa noe pledd eller noe. Naar hunden vaakner fra narkosen er den gjerne "full" og kan lett ramle ut av sofaen.

Min har faatt narkose flere ganger og han er en narkose-fighter som prover aa bevege seg naar han absolutt IKKE skal bevege seg :dry::fnise: Er ganske morsomt aa se paa. Til og med da han fikk storre dose fordi han nektet a sovne. Det minnet meg om da min datter var 14 mndr og fikk voksendose paa sykehuset fordi hun aldri sovnet og laa og pratet paa vei inn i CT maskinen! Legene begynte aa le fordi dette aldri hadde skjedd foer. Begge mine barn er fightere ja! Ikke at dette hadde saa mye med sporsmaalet ditt aa gjore da ;)

Det gikk fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...