Gå til innhold

Ufeilbare mennesker!

Anbefalte innlegg

Gjest Dame med mange feil.....
Skrevet

Det irriterer meg at noen mennesker ikke "gidder" å høre på andres meninger - lytte - ta lærdom.............. men bare gjør som de selv vil og ønsker. Selv om de VET at de tar feil.............. så skal de ikke "på død og liv" vise at de har gjort feil.......... :roll:

Hvorfor er det så vanskelig å godta at man tar feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det har med stoltheten vår å gjøre.

Skrevet

De har bare veldig dårlig selvinnsikt...

Skrevet

Det heter frykt for å miste trynet.

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å godta at man tar feil?

...og ikke minst ta ansvar for handlinger som var feil...

Skrevet

Den som inrømmer sine feil og gjør noe med det er de sterkeste og de som har best innsikt. etter min mening.

Skrevet

Er vel mulig at begge har rett ut i fra deres egen mening?

Anders

Skrevet
Er vel mulig at begge har rett ut i fra deres egen mening?

Anders

Selvfølgelig skjer det også - at man ser seg grønn på at man har rett begge veier, og at sannheten er subjektiv...

Men, i de tilfeller der det beviselig er feil? Og man fortsatt hoder på sitt? Man er ikke mottagelig for fornuft what so ever... Det er bra irriterende, ja.

Skrevet

Selvfølgelig skjer det også - at man ser seg grønn på at man har rett begge veier, og at sannheten er subjektiv...

Men, i de tilfeller der det beviselig er feil? Og man fortsatt hoder på sitt? Man er ikke mottagelig for fornuft what so ever... Det er bra irriterende, ja.

Enig at det blir for dumt , ja .

Anders

Skrevet

Jeg kan ikke forstå mennesker som ikke klarer å innrømme at de har feil, når de har feil. det er ok å ha forskjellige meninger om ting, men hvis jeg sier at tapetet er grønt og han sier at det er rødt, og vi finner ut at det er grønt, så er det idiotisk å fortsatt hevde det er rødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...