Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #21 Skrevet 1. august 2015 Man skulle trodd han var sønn av Krekar... 1
nordpedant Skrevet 1. august 2015 #22 Skrevet 1. august 2015 Jepp. Helt uproblematisk at en som er ihuga motstander av demokratiet vårt (med anførselstegn) skal få demokratisk rettshjelp. Han burde sendes tilbake til hule-kulturen sin han er så glad i. Noen av oss er prinsipielle og vil verne om rettsstaten. Noen, som Bhatti, vil avskaffe den. Det gjelder å velge leir.
Valar Morghulis Skrevet 2. august 2015 #23 Skrevet 2. august 2015 (endret) Familien til Bhatti betaler nok for Elden. De omtales som ressurssterke. Bhatti er diagnostisert to ganger med dyssosial personlighetsforstyrrelse: Bhatti er nærmest umulig å behandle. Skal jeg foreta en kvalifisert gjetting så har han vel slått sin 22 år gamle kone. Hans pakistanske kone kom seg unna i 2012 da han ble tiltalt for vold mot henne og barna. Tiltalen for vold mot henne ble henlagt til tross for at hennes barn fortalte om vold mot henne i avhør. Han ble dømt for vold mot barna, 9 måneder hvorav 4 var betinget. Marghrete Salvesen (dengang Maryam Bhatti) fikk vel slått vett i skallen etter ett års ekteskap. De to møttes på PST sin FB-side og var gift i ett år. Nå sår hun frukten av dette hodesløse forholdet som har fått hijaben til å fly av. Synd på barna som må ta konsekvensene av at deres mor ikke er helt i vater i hodet og i stedet for PST-FB heller møtte noen på Sukker eller Møteplassen. At hun lyver så nesa hennes kan nå fra Trondheim til Oslo om hva hun har skrevet/ikke skrevet på internettforum (islam.no) er tydelig når man tar en titt på profilen og leser litt. Det er klar forskjell på når en etnisk norsk utdannet person skriver og en nærmest illiterær pakistansk-opphavelig fyr lirer av seg sitt. Bhatti var ingen småfisk i det kriminelle miljøet, han var en torpedo på høyt nivå. Han lagde dog sånn bråk rundt seg (som sosiopater som oftest gjør, særlig en lite sofistikert en) at han ble ubrukelig. Hvor enn han viste seg så fulgte politiet med og ingen kunne lengre ha noe med ham å gjøre uten å bli arrestert. Ergo måtte mannen finne seg en ny fiske-bolle han kunne svømme i, og i kraft av den han er så MÅ han være den største av dem alle. Mannen med det største skjegget i Oslo spekulerer jeg i om muligens etterhvert vil bli mer av en plage for islamist-miljøet enn en verdifull medspiller, på samme måte som når han drev i det kriminelle miljø. Nå er det ikke Oslo Politikammer som fotfølger ham lengre, det er PST, og hvor enn han går så etterlater han seg tydelige fot-spor. Med sin diagnose så klarer ei heller Bhatti å følge de strikte leveregler det muslimske miljøet gjør. Han er ikke en genuin muslim, han er og forblir en ukontrollert dynamitt-gubbe som kan gå av hvor som helst, når som helst. Mens jeg skrev det så fant jeg èn bruk islamist-miljøet kan ha av Bhatti til når han er "forbrukt". Endret 2. august 2015 av Valar Morghulis
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #24 Skrevet 2. august 2015 Du og jeg Derfor demokrati er så vakkert.. Hvem bestemmer da salæret til Elden? Anonymous poster hash: 37a47...28d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #25 Skrevet 3. august 2015 Ganske utrolig at et kvinnfolk velger å gifte seg med en kriminell som tidligere er dømt for å mishandle både kone og barn. Men alt skulle vel bli helt forandret når han fikk henne... Noen er bare så tette i hodet at de ikke fortjener bedre. Anonymous poster hash: b2301...8b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå