AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Jeg holdt på å date en fyr i noen uker og tenkte at jeg ville holde meg til kun han for å se hvordan det kom til å gå fremover. For noen dager siden var det en annen mann som plutselig spurte om jeg ville være med å gå fjelltur. Han og meg har bare vært kompiser, men har aldri møttes alene bare oss to. Jeg sa ja til å være med på tur for han er en veldig morsom og kul fyr. Siden jeg datet en allerede så sa jeg at det er kun vennskapelig tur fra min side og han sa at det var null stress. Jeg følte meg skikkelig teit når jeg skrev den meldingen, hadde lyst å krype sammen i sofaen. Men det var rett og slett for at ikke han skulle tro at det var date... Uansett, jeg fant ut at det ikke kommer til å bli noe med han jeg dater og nå angrer jeg skikkelig på at jeg presiserte at det kun var vennskap for han andre. Hadde jo ikke trengt å si noe som helst. Er så redd jeg har ødelagt alle sjanser for at det kan bli noe mer mellom oss. Har skikkelig vondt i magen. kan det være positivt at han ser at jeg ikke vil date to stykker samtidig eller har jeg spolert alle sjanser? Hva skal jeg gjøre videre?Anonymous poster hash: 1f3d3...f7a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Nei, du sier det bare som det er, at du datet en allerede sist, men at nå er du ledig på markedet. Anonymous poster hash: 1c393...4e5 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Du kan godt ta initiativ til neste møte. Anonymous poster hash: 1c393...4e5 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Den beste kjemien får man når man får oppleve hverandre i ens "naturlige habitat", når man gjør noe en virkelig trives med. Er man venner gjør man ofte slike ting sammen - og blir det noe mer, blir det dét Anonymous poster hash: bd6ea...cde
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 TS her. Jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg er tilgjengelig for dating. Men kan kanskje spørre om han vil være med på tur eller noe. Jeg var bare veldig overrasket over at han ville treffe meg. Og han sa han gledet seg til å treffe meg. Det var da jeg sa jeg datet en og at det måtte bli en vennskapelig tur for min del...det er jo ikke akkurat et bra sjekketriks å si noe sånt Anonymous poster hash: ce0ca...034
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Inviter til ny tur! Og få lirket inn at du er ledig. Anonymous poster hash: d2799...60a 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Eventuelt bare inviter ham over på ei flaske vin eller noe, da skjønner han nok hintet. Anonymous poster hash: d2799...60a 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Hehe, en flaske vin hadde sikkert gjort susen. Jeg tør ikke be han på noe i dag, vet at han skal få besøk hele helgen. Er redd for at han skal møte noen andre i helgen og at jeg var kjempedum som "avviste" han :/ TSAnonymous poster hash: ce0ca...034
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Dra på fjellturen og fortsett å gjør litt ting med han nye, så sier du som det er etter noen ganger ; "du er en ganske bra fyr du, jeg syntes du var kjekk fra starten av men jeg var opptatt i juli så ville ta det forsiktig i starten, vi kan godt date nå om du også vil det " Anonymous poster hash: 5b5f5...126
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 Dra på fjellturen og fortsett å gjør litt ting med han nye, så sier du som det er etter noen ganger ; "du er en ganske bra fyr du, jeg syntes du var kjekk fra starten av men jeg var opptatt i juli så ville ta det forsiktig i starten, vi kan godt date nå om du også vil det " Anonymous poster hash: 5b5f5...126 Ja, det var noe sånt jeg hadde tenkt. Men jeg har ikke spolert sjansene mine etter jeg sa til han at forrige tur var vennskapelig og at jeg datet en annen? Jeg har ikke hørt fra han siden og tenker at han skygger unna Anonymous poster hash: ce0ca...034
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Ja, det var noe sånt jeg hadde tenkt. Men jeg har ikke spolert sjansene mine etter jeg sa til han at forrige tur var vennskapelig og at jeg datet en annen? Jeg har ikke hørt fra han siden og tenker at han skygger unna Anonymous poster hash: ce0ca...034 Når skal dere på fjeltur? Selv om du bekymrer deg, synes jeg ikke dette høres ut som noe problem. Gjør som flere andre her sier; snik inn at du liker han godt og ikke har noen andre Anonymous poster hash: 707b4...2e5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Hadde jo vært merkelig om han lot høre fra seg igjen da, siden du sa at du var opptatt med en annen fyr. Du fremstiller deg selv som rimelig hjelpeløs. Det er Norge anno 2015, bare send en sms. Skriv at du hadde det kjempekoselig på fjelltur sammen og spør om han vil bli med på tur igjen snart. Og at dere gjerne kan kalle det en date 😉Anonymous poster hash: 1276e...455 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Hadde jo vært merkelig om han lot høre fra seg igjen da, siden du sa at du var opptatt med en annen fyr. Du fremstiller deg selv som rimelig hjelpeløs. Det er Norge anno 2015, bare send en sms. Skriv at du hadde det kjempekoselig på fjelltur sammen og spør om han vil bli med på tur igjen snart. Og at dere gjerne kan kalle det en date 😉Anonymous poster hash: 1276e...455 Hehe, det er helt rett. Jeg hadde kanskje ikke tatt så mye kontakt med han hvis det hadde vært omvendt. Får sende han en melding til uken og spørre om han vil være med på tur Det verste jeg kan få er et nei. TSAnonymous poster hash: ce0ca...034
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Da blir han med på tur i dag :D Får se om jeg klarer å lirke inn noe flørt og synlig interesse i løpet av turen! TSAnonymous poster hash: ce0ca...034 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #15 Skrevet 2. august 2015 Da blir han med på tur i dag :D Får se om jeg klarer å lirke inn noe flørt og synlig interesse i løpet av turen! TSAnonymous poster hash: ce0ca...034 Så bra Lykke til, og husk å være deg selv. Vi gutter faller for sånne som tør å være seg selv, og gi av sin naturlige sjarme :D Anonymous poster hash: 745a4...05e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Så bra Lykke til, og husk å være deg selv. Vi gutter faller for sånne som tør å være seg selv, og gi av sin naturlige sjarme :DAnonymous poster hash: 745a4...05e Takk for det! Skal virkelig vise min naturlig sjarmerende side Anonymous poster hash: ce0ca...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå