Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt balyage blekede hår?

loreal silver gloss protect shampoo? For å få bort det gule?

Eller kan jeg risikere å Gjøre det mer slitt? Ble redd etter den andre tråden:(

eller skal jeg bestille en lilla shampoo?

har mørkt hår med bleket balyage (blondt)

en shampo dere anbefaler? Hva er forskjellen på lilla shampoo og kur? Ser det finnes..

Anonymous poster hash: d7222...00c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du er redd for? Mange lillashampoer har lite pleiestoff i seg, men en bruker det jo ikke hver vask så det er jo ikke så viktig. Bruk gode produkt ellers, og sammen så håret får nok pleie. Jeg er ikke fornøyd med lillashampoen fra Loreal, men veldig fornøyd med Fudge sin.

Det kommer jo an på hvordan baylagen ser ut, tror jeg ville forhørt meg med frisøren din. Lilleshampo fremhever den blonde fargen, og fjerner det gule, men den bleker ikke håret.

Anonymous poster hash: 837a6...554

AnonymBruker
Skrevet

Redd for dette

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=957676&p=16805560

bestilte den fra loreal idag tidlig.

Prøver å finne den fra fudge, men virker som om de har flere? Hvilken liker du? Har lest om sen Før her mener jeg.

Skjønner fremdeles ikke hva du er redd for. Hun i tråden hadde tørt og slitt hår. Ved bruk av lillashampo SYNES dette mye bedre, men det blir ikke slitt av det. Jeg har svart i den tråden, og som jeg skrev der, lillashampoen er et godt hjelpemiddel for å vise deg når det er på tide å ta tuppene. Det er jo bare bra? Mye heller et fint og sunt hår som er litt kortere, enn slitt, stygt hår som er langt.

Den jeg har fra Fudge heter Clean blonde. Den er fantastisk for mitt hår. På jobb i går spurte to kollegaer om jeg hadde vært hos frisøren. Jeg fikk et veldig nystripet og fint resultat.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips:) har aldri farger håret Før så ingen erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner fremdeles ikke hva du er redd for. Hun i tråden hadde tørt og slitt hår. Ved bruk av lillashampo SYNES dette mye bedre, men det blir ikke slitt av det. Jeg har svart i den tråden, og som jeg skrev der, lillashampoen er et godt hjelpemiddel for å vise deg når det er på tide å ta tuppene. Det er jo bare bra? Mye heller et fint og sunt hår som er litt kortere, enn slitt, stygt hår som er langt.

Den jeg har fra Fudge heter Clean blonde. Den er fantastisk for mitt hår. På jobb i går spurte to kollegaer om jeg hadde vært hos frisøren. Jeg fikk et veldig nystripet og fint resultat.

Bruker du forresten balsam også? See de har en shampoo og en balsam. Følger du anvisningen på tid?

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du forresten balsam også? See de har en shampoo og en balsam. Følger du anvisningen på tid?

Kjøpte balsam fordi jeg kjøpte feil.... :/ så jeg har begge deler, men tror ikke det er nødvendig å bruke balsamen. Jeg bruker heller en pleiende balsam etter bruk. Selv om håret ble veldig mykt av den, så holder det nok lenge med shampoen.

Tror jeg følger bruksanvisning. Har shampoen i omtrent i 3 minutt, så skyller jeg. Tror du kan ha den lengre, men da er det fare for hvitt /grått hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...