–sahra– Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 Jeg leser her at det er mange som shopper over nett. Alt mulig fra undertøy og klær til sminke og annen kosmetikk. Det som slår meg først og fremst med tanke på å handle over nett er jo den selvfølgelige økonomiske fordelen, og at den kanskje overdøver det meste. Spørsmålet jeg likevel sitter igjen med er hvordan folk kan finne på å kjøpe ting som klær og andre ting som skal passe spesiellt til hver og en person, uten å ha prøvd det på forhånd? Det viktigste for meg når jeg skal handle klær og undertøy er at det har riktig passform og at jeg liker kvaliteten på stoffet, pluss fargen. Og dette er jo ting som umulig kan kontrolleres over nett. Dessuten elsker jeg faktisk å gå i butikken, kjenne på utvalget og se varene på nært hold. Viktigst av alt: prøve klærne! Har det blitt sånn at man ikke gidder å gå å handle lenger, fordi det er så mye enklere å bare trykke på noen knapper? Eller er det slik at man finner ut hva man vil ha gjennom å først prøve klærne i butikken for så å bestille på nettet? Hva er fordelene bortsett fra de eventuellt økonomiske?
–sahra– Skrevet 10. september 2004 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2004 Ingen som har shoppet over nett her??? Hallo! kjedelig
Polly Ester Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Folk har jo handlet på Ellos i mange mange år - også før internett kom, så shopping innenfor hjemmets fire vegger har jo vært kjent lenge. Fordelen er jo at du slipper kø i butikker, eller betjening som er for ivrige, eller betjening som ikke er ivrige i det hele tatt... Man får prøvd det når det kommer i posten, og passer det ikke, så bytter man det... Akkurat som i butikk, prossessen tar bare litt lenger tid... Og - det er ikke alltid klær i butikker har store nok størrelser... Særlig gjelder det Bh'er, syns jeg. Og så har det blitt endel shopping av erotiske ting og tang som folk har bruk for...
MorningStar Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 Når jeg shopper over nett er det multimedia sorten. De trenger ikke å prøves som regel. Klær og kosmetikk kjøper jeg så lite av at jeg heller går til butikkene når jeg først trenger det.
–sahra– Skrevet 10. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2004 Ja! erotiske greier er jo sikkert veldig populært over nett. Men men.
Gjest 1111 Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Jeg handler på nettet, og skal snart til å bruke 2000 på en nettside fra tyskland. rett og slett av den grunnen at jeg ikke finner det jeg vil ha i vanlige butikker. det har altså ingenting med at jeg ikke gidder å gå i butikker - jeg elsker å shoppe. Det er selvfølgelig et minus at man ikke får prøvd og kjent på stoffet, men der jeg bestiller fra kan jeg sende inn målene mine og de tilpasser plaggene best mulig.
Lumiah Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Jeg bor "på landet"; utvalget av butikker, parfymerier o.l er DÅRLIG... Det har ikke noe med at jeg ikke liker å gå i butikker å gjøre. Handler mye på nettet altså av praktiske grunner.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. september 2004 #8 Skrevet 10. september 2004 Jeg handler mye over nett - bøker, dvd, kosmetikk, hårprodukter, kontaktlinser, sexleketøy og et par ganger har jeg også kjøpt undertøy. Stort sett er dette mye rimeligere, og jeg synes det er lettvint å slippe å løpe i butikker til enhver tid når jeg likevel vet hva jeg skal ha. Når det gjelder undertøy, så har det rett og slett med utvalg å gjøre. Handler på et par nettsteder hvor jeg etter hvert vet hvilken størrelse jeg trenger, så den sjansen tar jeg. Sko har jeg imidlertid ikke tatt sjansen på å kjøpe over nett ennå.
Gjest Starya Skrevet 10. september 2004 #9 Skrevet 10. september 2004 Sko og BHer kan jeg ikke bestille, det må prøves først. Bukser og overdeler bestiller jeg gjerne, har større sjanse for å finne noe som passer på nett enn i butikkene uansett, i alle fall på kortere tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå