Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #1 Del Skrevet 10. september 2004 Renta er rekordlav. Sannsynligvis vil den stige snart. Hvor høy rente på boliglånet tåler din økonomi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #2 Del Skrevet 11. september 2004 Vi har ikke regnet så mye på det. Men foreløpig tåler vi veldig liten oppgang. Fra februar vil vi nok tåle en rente på i alle fall åtte prosent, enda mer når jeg går ut i full jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 11. september 2004 #3 Del Skrevet 11. september 2004 Vi har lagt inn så vi tåler en rentestigning veldig godt. Vi kan ha rentestigning opp til 10-11 % før vi merker det veldig godt og jeg bør vurdere en ny jobb som er 100 % i forhold til deltiden jeg har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. september 2004 #4 Del Skrevet 11. september 2004 Er økonom og dessuten gammel nok til å huske "krakket" på slutten av 80-tallet. Har alltid kalkulert med at jeg skal tåle en rente på nærmere 20% jeg... Tviler på at det kommer til å bli situasjonen igjen, men jeg orker ikke tanken på å sove dårlig natten før rentemøtene i Norges Bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 11. september 2004 #5 Del Skrevet 11. september 2004 Når vi lånte hadde vi bare en inntekt, og en rente på 7% tror jeg. Det gikk veldig greit, så tror nok vi skal klare ganske stor økning før det blir noe problem nå som begge har fullstilling. Må kanskje etterhvert ofre litt av ferier + restaurantbesøk etc, men klarer oss godt nå iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regina Phalangie Skrevet 12. september 2004 #6 Del Skrevet 12. september 2004 Vi tåler 10 %, hadde rundt 8 % når vi tok opp boliglån som vi klarte fint, så 10 % skulle gå uten problem. *håpe det ikke skjer med det første likevel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 12. september 2004 #7 Del Skrevet 12. september 2004 Vi hadde 8 prosent når vi tok opp lånet, og hadde lavere inntekt da enn nå, så vi vil nok klare ganske mange prosent, men vil ikke. Vil på min årlige sydentur jeg og kjøpe meg klær og litt møbler og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. september 2004 #8 Del Skrevet 12. september 2004 Tåler en god del vi også, virkelig. Jeg har fast inntekt som jeg kommer til å ha videre framover, mannen kommer til å gå opp i lønn i løpet av neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #9 Del Skrevet 13. september 2004 Med det boliglånet vi har nå kan vi tåle ganske mye, iallefall opptil 20%. Men planen er å kjøpe enebolig om ikke så lenge, og da blir det verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. september 2004 #10 Del Skrevet 13. september 2004 Og gjesten over var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå