Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 Er kjønnslepper normalt glatte og pene, eller "rynkete" og elastiske? Har plutselig fått det for meg at jeg er stygg nedentil... Hjelper ikke akkurat på selvtilliten, for det er jo det indre som teller
Gjest GreenSky Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Mener du de indre eller ytre?
*Lene* Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Vel, alt er vel individuelt som alle andre ting på kroppen, og alt er normalt. Hva som er pent og stygt er det øyet som avgjør, men stygg nedentil? Kan jeg aldri tenke meg!
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 Mente vel i utgangspunktet de ytre, men de indre er jo ganske store og henger litt utenfor. Huff, nå har jeg satt ord på det og da blir de enda styggere i mine øyne... Huff og huff!
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2004 #5 Skrevet 10. september 2004 Kjønnslepper kommer i alle farger, former, størrelser og varianter. Dine er sikkert like fine som alle andre ...
Suzy Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Kjønnslepper kommer i alle farger' date=' former, størrelser og varianter. Dine er sikkert like fine som alle andre ...[/quote'] Det er garantert sant! Har aldri hørt en mann som har bemerket ei jentes kjønnslepper.. ALDRI
Gjest Myumi Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Er kjønnslepper normalt glatte og pene' date=' eller "rynkete" og elastiske? Har plutselig fått det for meg at jeg er stygg nedentil... Hjelper ikke akkurat på selvtilliten, for det er jo det indre som teller [/quote'] Det er vanskelig å ta deg seriøst når du setter på en latter-smiley på slutten av innlegget.
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #8 Skrevet 10. september 2004 Da skjønte du tydeligvis ikke at lattebomben var ironisk ment, og at vi har både indre og ytre........ Dårlig humor, kanskje det...
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #9 Skrevet 10. september 2004 Etter å ha vært i nærkontakt med noen ganske få kjønnslepper, vil jeg påstå at ingen er helt like. Dét er vel det mest normale. I den grad jeg er et normalt hankjønn, tror jeg også jeg kan fastslå at det ikke er utseendet på kjønnsleppene som vi gutta er mest opptatt av når vi har dem innenfor rekkevidde...
Hu i Svingen Skrevet 10. september 2004 #10 Skrevet 10. september 2004 Unnskyld at jeg blander meg inn, men er du paranoid Myumi?
angie Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 Så et program på TVN en gang om kirurgi nedentil. Og da skal jeg si jeg var kjapp med å sjekke meg selv Kom fram til at jeg var helt normal; hva nå normalt er.
Gjest Virvar Skrevet 10. september 2004 #12 Skrevet 10. september 2004 Hm, jeg håper da ikke det er unormalt å ikke være helt glatt iallefall Både fargen, størrelsen, fassongen, alt det varierer vel fra kvinne til kvinne. Men, kan en kvinne forandre seg nedentil? At leppene blir større/slappere/mer ruglete/ mørkere med årene tror dere? Skjeden vil jo ofte bli noe slappere.
Miss Angelina Skrevet 10. september 2004 #13 Skrevet 10. september 2004 alle kommer som sagt i forskjellige str. men hvis det plager deg så veldig, så får du bestille time hos en kirugi, og få dem operert. det er nok det beste for deg!! men som sagt så er ikke det den tingen mannfolka sjekker når dem skal ha seg et nr... for og si det sånn!! men lykke til med problemet ditt...... glad jeg ikke har slike plager!! for og gå og tenke på at kjønnsleppene mine er stygge, nei vett du hva.... sorry...
Gjest pusepus Skrevet 10. september 2004 #14 Skrevet 10. september 2004 jeg har operert kjønnsleppene mine fordi de indre kjønnsleppene hang utenfor de ytre. synes det var stygt og følte meg ikke fin. det er en operasjon jeg aldri kommer til å angre på! gjorde det for ca 2 år siden.
Gjest abc28 Skrevet 10. september 2004 #15 Skrevet 10. september 2004 Det er digg med store lepper... ( liker det jeg) .... nå er ikke det akuratt fasiten for folk flest da. Smaken er som baken, den er delt.
Venus_venus Skrevet 11. september 2004 #16 Skrevet 11. september 2004 jeg har operert kjønnsleppene mine fordi de indre kjønnsleppene hang utenfor de ytre. synes det var stygt og følte meg ikke fin. det er en operasjon jeg aldri kommer til å angre på! gjorde det for ca 2 år siden. Og det betyr at du og dine kjønnslepper avviker fra det som er "normalt". De aller fleste kvinner har kjønnslepper som "de indre kjønnsleppene henger utenfor de ytre" og de er "rynkete". Desuten kan fargen på de variere. Så til trådstarter, kjønnsleppene din er nok normale.
Gjest Poirot Skrevet 11. september 2004 #17 Skrevet 11. september 2004 Men, kan en kvinne forandre seg nedentil? At leppene blir større/slappere/mer ruglete/ mørkere med årene tror dere? Skjeden vil jo ofte bli noe slappere. Blir ihvertfall mørkere med årene.
Gjest lørdagsgjesten Skrevet 11. september 2004 #18 Skrevet 11. september 2004 Som mann som har levd en stund kommer jeg med kun en kommentar - det er meget flott å se på og smake. Har sett endel både jenter(lenge siden) og kvinner - og har til dags dato tilgode å se noe stygt. Kvinnekjønnet - nydelig - både å se, kjenne og smake på. Men uten resten av kvinnen blir det temmelig tamt da.
^me^ Skrevet 13. september 2004 #19 Skrevet 13. september 2004 tror de som opererer kjønnsorganet sitt gjør det mest for seg selv..slik at de skal føle seg vel.. men finnes det egentlig noe ideal for hvordan kjønnsleppene skal se ut? kan ikke folk bare være fornøyd med hvordan de er skapt? ser egentlig gutter på hvordan kjønnsleppene til jentene de skal til sengs med ser ut? blir det ikke samme følelsen av sex om du har rynkete,store,glatte eller hvordan de ser ut god uanz? tror lixom aldri en gutt ville snudd i døren om hun hadde litt rynkete kjønnslepper?
Gjest Kezam Skrevet 13. september 2004 #20 Skrevet 13. september 2004 Mine er da både rynkete, henger uttenfor, har forskjellig farge og ulik størrelse. Har AAAAAALDRI tenkt på at de kunne være verken stygge eller unormale. Så takk skal du f... meg ha for å starte denne tråden, nå har jeg jo fått inntrykk av at jeg er stygg nedentil. Forresten, en gang for lenge siden var det en link i en tråd her på KG (kanskje i det gamle forumet?) til en side med massevis av bilder av ulike kvinnekjønn. (For ikke lenge siden var det jo en link til en side med bilder av peniser også) Den linken kunne jeg tenke meg å se igjen! Husker ikke siden nå... Der så vi at ALT er normalt, og det finnes utrolig mange forskjellige jenter: ALLE vakre! Hilsen Kezam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå