Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Trenger hjelp! Kan ikke ha det slik. Jeg har lyst på en ordentlig koselig forhold...
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Vet hva du mener. Hvorfor blir du lei dem fort egentlig? Fortell litt mer så vi kan hjelpe deg. Anonymous poster hash: 62371...6c4
Doge Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Hva er det som gjør at du blir lei? Kanskje du går etter feil type jenter?
Summers Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Finn penere jenter og senk de andre forventningene.
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2015 (endret) Vet ikke. Føler damer så lett å få og mister interessen med en gang etter vi har sex. Uansett om det 1 kveld eller 3 uker å få dem til sengs. Og alle damene i livet mitt har vært sånn, men er sliten av å bli lei. Vil ha en ordentlig forhold nå. Er det noe galt med meg eller damer de jeg er med? Endret 30. juli 2015 av Elmandjan
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Inflasjon! Og du er ikke forelska i noen av de tror jeg…. Anonymous poster hash: b2486...2b0
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2015 Finn penere jenter og senk de andre forventningene. Det er snakk om ordentlig fine damer!
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2015 Hva er det som gjør at du blir lei? Kanskje du går etter feil type jenter? Har prøvd så mange typer. Vet ikke, mister bare interessen generelt
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Vet ikke. Føler damer så lett å få og mister interessen med en gang etter vi har sex. Uansett om det 1 kveld eller 3 uker å få dem til sengs. Og alle damene i livet mitt har vært sånn, men er sliten av å bli lei. Vil ha en ordentlig forhold nå. Er det noe galt med meg eller damer de jeg er med? Hvis det gjentar seg hver bidige gang, så er det vel ganske naturlig å trekke slutningen at det er deg, vil jeg si. 5
Alja Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 Du har nok ikke funnet rette jenta enda. Skal love deg, mamma sier alltid til kjæresten min "sammen med henne vil du aldri få en kjedelig dag i ditt liv" Hohoh, finnes flere sånne. Jeg lover! 2
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2015 Hvis det gjentar seg hver bidige gang, så er det vel ganske naturlig å trekke slutningen at det er deg, vil jeg si Trenger råd! Har lyst å endre på meg selv, vil ikke ha det slik lenger..
ivorion Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 Du må finne ut av hvilke kvaliteter du setter pris på, annet enn kun de fysiske, og finne sånne jenter i stedet for de du tydligvis sikter deg inn på nå. 1
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2015 (endret) Du har nok ikke funnet rette jenta enda. Skal love deg, mamma sier alltid til kjæresten min "sammen med henne vil du aldri få en kjedelig dag i ditt liv" Hohoh, finnes flere sånne. Jeg lover! Håper virkelig jeg finner hun en dag. Begynner å bli skikkelig lei nå! Får vondt av såre andre og meg selv. Endret 30. juli 2015 av Elmandjan
Summers Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 Det er snakk om ordentlig fine damer! Og personligheten til jenta, har du jobbet med å senke forventningene? Disneyprinsessene finnes ikke i virkeligheten, jentene er ikke bedre enn de du har møtt. 1
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #15 Skrevet 30. juli 2015 Du må finne ut av hvilke kvaliteter du setter pris på, annet enn kun de fysiske, og finne sånne jenter i stedet for de du tydligvis sikter deg inn på nå. Jeg er en pen mann så tenner kun på pene, veltrente damer. Dessverre holder selv ikke de interessen min. Mange hyggelige store damer, men tenner ikke noe på del Så må være en pen dame med interessant personlighet. Men føler alle på min alder 24 er så lett å få og da forsvinner interessen. Ikke no challenge
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #16 Skrevet 30. juli 2015 Inflasjon! Og du er ikke forelska i noen av de tror jeg…. Anonymous poster hash: b2486...2b0 Har lyst å bli forelsket!!!!!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #17 Skrevet 30. juli 2015 Det er snakk om ordentlig fine damer! Du har et så vanvittig luksusproblem at jeg har ingen sympati. Anonymous poster hash: c413d...1c2 3
ivorion Skrevet 30. juli 2015 #18 Skrevet 30. juli 2015 Jeg er en pen mann så tenner kun på pene, veltrente damer. Dessverre holder selv ikke de interessen min. Mange hyggelige store damer, men tenner ikke noe på del Så må være en pen dame med interessant personlighet. Men føler alle på min alder 24 er så lett å få og da forsvinner interessen. Ikke no challenge Vil du si at du har en "interessant personlighet"? Hun må være interessert i deg også, utover kun sex. Er dere ikke nysgjerrige på hverandre og har lyst til å gjøre noe utenfor soverommet er det hele relativt dødfødt. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 Du har et så vanvittig luksusproblem at jeg har ingen sympati. Anonymous poster hash: c413d...1c2 Er vel ikke luksusproblem hvis han aldri blir forelska? På den annen side så blir man jo tilnærmet sprø av å være forelska da….Anyways ts, så synes jeg du bare skal ta det helt med ro og vente på neste forelskelse, eller har du ALDRI vært forelska? Anonymous poster hash: b2486...2b0 1
Elmandjan Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #20 Skrevet 30. juli 2015 Du har et så vanvittig luksusproblem at jeg har ingen sympati. Anonymous poster hash: c413d...1c2 Luksusproblem å såre andre? Å ha det vondt i ettertid? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå