AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Å få dette nedskrevet var visst vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. For et halvt år siden, falt jeg for en gutt for første gang i mitt liv. Jeg var 17 og han var 20. Dette "forholdet" var ganske spesielt egentlig. Han overnattet hos meg flere ganger, men vi hadde verken sex eller kysset (pga min feighet). Denne gutten har levd et jævelig liv for å si det mildt. Han fortalte meg (og bare meg) alt som hadde skjedd. Vi utviklet et veldig nært "forhold". Jeg brydde meg virkelig om han, og prøvde alltid å dytte han litt i riktig retning.Så nå har han fått seg jobb, leilighet og snart sertifikat. Samtidig som vi var bra for hverandre, kunne vi også være helt motsatt. Vi har såret hverandre på de verst tenkelige måtene. Men begge har følt seg helt for jævelig etterpå, og nesten ikke klart å møte den andres blikk. Plutselig en dag sluttet han å svare. Da han endelig svarte var det ei ganske lang mld om at han hadde vært alt for opptatt, (som for meg) hørtes ut som bullshit. Jeg aner ikke hvorfor han kuttet kontakten... Og nå 4 mnd senere får jeg fortsatt ikke sove. Enkelte netter kan bli så ensomme, at de er nærmest utholdende. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg glemme han? Elr møte han og prate ut om ting? Anonymous poster hash: c7cfd...97c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Si det som det er, og la han få vite at han må ta initiativet til neste kontakt. Tar han kontakt er han ihvertfall ikke interessert i å kutte deg helt ut, eller så får du i hvertfall en forklaring. Hører du ikke fra han er det sannsynligvis på tide å gå videre. Anonymous poster hash: cf9ed...c15
Den mystiske Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Si det som det er, og la han få vite at han må ta initiativet til neste kontakt. Tar han kontakt er han ihvertfall ikke interessert i å kutte deg helt ut, eller så får du i hvertfall en forklaring. Hører du ikke fra han er det sannsynligvis på tide å gå videre. Anonymous poster hash: cf9ed...c15 Som foreslått her. :-)
Mariana96 Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Foreslår også at du bare sier det rett ut, da får du i hvertfall en avsluttning så du kan komme deg videre om det ikke går veien. Vet hvordan det er. Suger.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Tusen takk for svar! Skal finne frem motet og få lagt alt frem, huff...Anonymous poster hash: c7cfd...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå