Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Alanya med kjæresten om en uke. Jeg har vært der en gang før, noe ikke han har. Noen tips til ting vi kan gjøre? Satser på en rolig ferie når vi begge har jobbet i hele sommer. Var på båttur sist gang jeg var der, noe jeg likte veldig godt. Noen som har  tips til firma de har reist med båt med? Tenker da på en båt der vi kan sole oss, og det er inkludert mat, og transport til og fra hotell :)

På forhånd, takk for alle svar  :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De der båtturene er helt jævlige syns jeg. Det er jo brennhett på hele båten, så det går jo ikke an å sette seg eller legge seg uten å skoldes. Tortur mellom badestoppene. Brusen er varm og smaker jævlig (sånne billige kopibruser) og maten var dritt også. Bilene til og fra båtturen er proppfulle, kjører som griser og stinker svette og solkrem.

Anonymous poster hash: 52da4...f90
AnonymBruker
Skrevet

De der båtturene er helt jævlige syns jeg. Det er jo brennhett på hele båten, så det går jo ikke an å sette seg eller legge seg uten å skoldes. Tortur mellom badestoppene. Brusen er varm og smaker jævlig (sånne billige kopibruser) og maten var dritt også. Bilene til og fra båtturen er proppfulle, kjører som griser og stinker svette og solkrem.

Anonymous poster hash: 52da4...f90

Ikke opplevelsen jeg hadde når jeg var på en slik båttur for 5 år siden. Skulle bare ønske jeg husket hvilket "firma" vi brukte  :laugh:

Anonymous poster hash: 6c387...0c1

Skrevet

når jeg var i alanya var vi på båttur (annbefales), der så vi både delfiner, skilpadder og rocker(tror den fisken heter det) Du kan velge alt fra avslappet familiebåt til partybåt. Vi var også på jeeptur, den går opp til fjellene, der er du innom en liten landsby, kjører opp til noen elver i fjellene som er helt lyseblå og iskalde vi var også innom en moske. Veldig gøy. Du kan jo også ra opp til borgen, den som skiller Oba(?) og alanya. Hvis ikke har du jo shopping, uteliv osv.

Skrevet

når jeg var i alanya var vi på båttur (annbefales), der så vi både delfiner, skilpadder og rocker(tror den fisken heter det) Du kan velge alt fra avslappet familiebåt til partybåt. Vi var også på jeeptur, den går opp til fjellene, der er du innom en liten landsby, kjører opp til noen elver i fjellene som er helt lyseblå og iskalde vi var også innom en moske. Veldig gøy. Du kan jo også ra opp til borgen, den som skiller Oba(?) og alanya. Hvis ikke har du jo shopping, uteliv osv.

(Y) Jeg også har vært både på båttur og jeeptur!

Husker du hvilket firma du bestilte båtturen og jeepturen gjennom?

AnonymBruker
Skrevet

(Y) Jeg også har vært både på båttur og jeeptur!

Husker du hvilket firma du bestilte båtturen og jeepturen gjenno

Anonymous poster hash: 6c387...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...