Gå til innhold

Bruke samme antrekk på byen to helger på rad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige helg i Oslo hadde jeg et antrekk på byen som jeg var så fornøyd med og følte meg fin i. Denne helgen skal jeg ut igjen og lurer på om jeg skal ta på samme antrekk. Er det noen som legger merke til sånt? Det er snakk om samme utested i Oslo, men jeg drar ut med andre mennesker. Mulig jeg møter på de samme jeg var sammen med forrige helg, blant annet en gutt jeg dater.

Anonymous poster hash: 17e68...209

Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Det tror jeg går helt fint. Tviler på at de som jobber der eller de du var sammen med, husker det.

Jeg har gjort det før. Altså gått med samme antrekk 2 helger på rad. Tror ingen bryr seg om det :)

Endret av Rose11
Skrevet

Samme antrekk, forskjellige smykker og sko. BAM, det synes ikke at det er samme antrekk.

• Liker 4
Skrevet

Tviler sterkt på at noen du møter på legger merke til det.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, INGEN legger merke til det. 

Anonymous poster hash: 2e95d...0a4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hadde ikke du på deg det sist også?" 

Neida, det er ingen som legger merke til det med mindre du så usedvanlig flott ut eller usedvanlig rar ut. 

Anonymous poster hash: df781...7c5
AnonymBruker
Skrevet

Forrige helg i Oslo hadde jeg et antrekk på byen som jeg var så fornøyd med og følte meg fin i. Denne helgen skal jeg ut igjen og lurer på om jeg skal ta på samme antrekk. Er det noen som legger merke til sånt? Det er snakk om samme utested i Oslo, men jeg drar ut med andre mennesker. Mulig jeg møter på de samme jeg var sammen med forrige helg, blant annet en gutt jeg dater. Anonymous poster hash: 17e68...209

Hvis du snauklipper deg og farger stumpene grønne, får du kanskje en "øhh, har du gjort noe med håret?", men ellers er han nok blind som en muldvarp, ser ikke sminke, tenker ikke på antrekk, legger ikke merke til det, hvis han ikke er metroseksuell, da.

Anonymous poster hash: 93552...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere jobbet i utelivsbransjen og jeg legger merke til sånt. Det gjorde flere av de andre kollegene mine.

Så jo, mange legger merke til det ;)

Anonymous poster hash: ebf6c...831

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke noen legger noe særlig merke til det. Tenk så mange antrekk folk ser i løpet av en kveld på byn. 

Gjest Pheel
Skrevet

Hva så om noen skulle legge merke til det? Er jo ikke dagen etter, så man har hatt plenty av tid til å vaske antrekket. Ikke noe rart med det, mer rart med de som mener man "aldri" kan bli sett i samme antrekk 2 ganger, det derimot er jo helt høl i huet mener jeg.

• Liker 2
Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Jeg har tidligere jobbet i utelivsbransjen og jeg legger merke til sånt. Det gjorde flere av de andre kollegene mine.

Så jo, mange legger merke til det ;)Anonymous poster hash: ebf6c...831

Da må jeg si dere har GOD hukommelse som husker hva alle går med hver helg . Endret av Rose11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får meg alltid et favorittantrekk når jeg skal ut, og da går jeg ofte med det 3-4 helger på rad før jeg går lei. Bryr meg ikke om folk legger merke til det. Jeg føler meg fin, og har heller ikke fått noen kommentarer.

Anonymous poster hash: 0d517...7aa

Skrevet

Jeg har brukt samme antrekk flere ganger på rad, men med 2-4 ukers mellomrom da jeg ikke går mye ut. Får kommentarer på det hver gang :fnise:  Bare av kompiser da, ikke venninner. Trodde det egentlig burde være omvendt haha. Men går som regel ut med samme menneskene hver gang. Så ligger sikkert noe i det. Liker å gå med det som gjør at jeg ser bra ut, og derfor har jeg noen favorittklær som går igjen.

Gjest Morello
Skrevet

Hva så om noen merker det? Gå med det du føler deg fin i :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...