AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Har en svigerinne som bestandig skal være midtpunkt. Uansett hva det snakkes om skal hun blande seg inn, og halvparten av gangene vri samtalen over på seg selv. Hun er perfekt I sine egne øyne og gjør aldri noe feil. Alltid kjappest frempå med å kritisere andre. Det er et lass andre ting også, men disse punktene er de det slites mest med. Det har blitt prøvd å snakke med henne om det uten at det hjelper. Hun skjønner virkelig ikke at det er et problem. Det har blitt prøvd å snakke til henne, da blir hun bare dritsur og lager I stand et helvete. Det har blitt prøvd å overse henne, men da prøver hun bare enda hardere. Hun sugerør ut all energien I et rom så fort hun viser seg. Det er hun og bare hun her I verden. Vi har pleid å snike oss til besøk på hjemstedet uten at hun får vite om det. Denne gangen har hun derimot funnet ut at vi skal dit og jeg kjenner jeg har lyst til å blåse I hele turen. Hva I alle dager gjør man med sånne mennesker? Føler at jeg har prøvd alt, ja bortsett fra det som fungerer. Hadde det ikke Vært for 7 barn som vi ønsker at skal ha kontakt ville jeg ha kuttet henne helt ut.Anonymous poster hash: abe6f...195
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Tror du bare må godta at hun er som hun er. Du trenger jo ikke snakke med henne. Forstår deg veldig godt da, kjenner noen som er like problematisk og plagsom, men i bunn og grunn så bestemmer du hvor mye hun får påvirke deg og ditt humør.Anonymous poster hash: 412ae...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå