Try2 Skrevet 30. juli 2015 #1 Del Skrevet 30. juli 2015 Sliter litt her....Noen som har greid å caste popcorn time til Chromecast/tvskjerm?Har mac med yosemite 10.10.4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Del Skrevet 30. juli 2015 Samme her, fungerte fint tidligere, men siste par ukene så har jeg bare måtte gi opp, den har ikke chromecast i nedtreksmenyen (den eksisterer ikke lengre med nedtrekkmeny) nå står det kun popcorntime der. Så jeg får ikke velge chromecast der lengre. Anonymous poster hash: 033e6...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2015 Takk for svar! Det var da som faen. Disse IT folka Ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Del Skrevet 30. juli 2015 Ja, irriterer meg også stort, jeg har Netflix også, men det er jo ingenting på Netflix, bare gamle filmer og serier. Anonymous poster hash: 033e6...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juli 2015 Time for PopcornPushekampanje! Finner lite om dette på nettet. Bare hvor fantastisk Chrom Cast og Popcorn spiller sammen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. juli 2015 #6 Del Skrevet 30. juli 2015 Det funker fint her Bare trykker på chromecast Men popcorntime er noe dritt Var så lei av aldri oppdaterte serier på f.eks Netflix, men så er det motsatt problem på popcorn....oppdatert mtp nyeste episoder, men så mangler det det første episodene/sesongene så man får ikka startet fra starten :cry: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 30. juli 2015 akkurat..hva mener du med å trykke på Chromecast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 30. juli 2015 #8 Del Skrevet 30. juli 2015 http://www.nextofwindows.com/how-to-stream-popcorn-time-to-chromecast-on-windows Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg har Mac:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. juli 2015 #10 Del Skrevet 30. juli 2015 Hva er forskjellen på popcorntime på mac og windows da? Ser det veldig forskjellig ut? Får du ikke opp noe sted noe du kan trykke på for å få opp chromecast som alternativ? Og du har selvfølgelig gjort forjobben med å koble i chromecast og fått den til å prate med data'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 30. juli 2015 #11 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg får ikke opp chromecast som et valg heller, så kanskje de har fjernet den muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 30. juli 2015 Glob Mod: Right. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå