Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 Vet ikke helt om dette er rette sted for dette emne men. Det har seg slik at for inntil et års tid siden, hadde jeg så si ikke draget på damer uansett hvor jeg befant meg her i verden, om det var ute på byen, skolesammenheng, jobb, reise etc. Men den tillstanden har snudd seg helt på hode, nå i en alder av 24 år, trenger jeg nesten bare å si hei til noen ute på byen, og de blir interessert, jeg er akkurat den samme personen som før i mine øyne. Jeg har alltid blitt betraktet som ganske arogant og sær, noe som jeg fortsatt er i den høyeste grad. Men mange har pluttselig begynt å syns at jeg er så pen, kjekk, snill og alt det som hører til. Så spørsmålet mitt er, hva har sjedd siden at muligheten faktisk er til stede at jeg kan si NEI jeg er ikke interessert. Hadde dette vært for et år siden hadde jeg sagt ja samme f... hvis dere skjønner. Jeg klager ikke, men syns dette er ganske snodig....
birgitte242 Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Vet ikke hva jeg skal si... Gratulerer! Det må jo være alle menns drøm å våkne opp en dag og finne ut at de er en uimotståelig damemagnet. Prøv å ikke bli høy på pæra nå da
Gjest GreenSky Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Prøv å ikke bli høy på pæra nå da Selvtillit. Det er det som tiltrekker.
Icy Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 Selvtillit. Det er det som tiltrekker. Jeg tror ikke at jeg er sexy . . . . . . Jeg VET at jeg er sexy!
Miss Angelina Skrevet 10. september 2004 #5 Skrevet 10. september 2004 Da må jeg bare få GRATULERE :-) ikke heng deg opp i bagateller, når det finnes så mange trær og henge seg oppi... ikke tenk tilbake i fortiden... se heller frem i tiden du... men i alle fall: lykke til:)
Gjest Kjell Kristian Rike Skrevet 13. september 2004 #6 Skrevet 13. september 2004 Mål følger ofte mål som en kollega av meg alltid sier. Du får draget på en dame. Selvtilliten stiger. Du får draget på flere. Selvtilliten stiger enda mer. Du får draget på enda fler osv Ser tegninga?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå