AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 I det siste har jeg hatt lett "sting" høyre side av magen. Er så og si midt mellom ribbein og hoftebein. Stingen kommer plutselig og varer gjerne hele dagen, kjenner det best når jeg bøyer meg fremover. Nå etter at jeg var på do og spiste middag har jeg en svak smerte der jeg bruker å ha sting i siden. Avføringen var hard og fikk ikke gjort meg "ferdig". Plages med forstoppelse for tiden, som helt sikkert er grunnen til denne stingen og nå lette smerten. Så når er det så ille at jeg burde dra til lege? Noen tips eller opplevd dette selv? Anonymous poster hash: b8d5f...5f4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Høres ut som det kan være blindtarmen? Anonymous poster hash: 1d2c6...f28
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Høres ut som det kan være blindtarmen?Anonymous poster hash: 1d2c6...f28 Tenkte på det selv, men om det er noe betennelse er smerten uutholdelig har jeg hørt. Og det er den jo ikke.. Jeg vet ikke :/ Anonymous poster hash: b8d5f...5f4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Starter visst som regel med murring før den blir helt uutholdelig, har jeg hørt/lest. Ring legevakten og hør om det er noe å være bekymret for, de har mer kompetanse enn noen her på forumet, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 1d2c6...f28
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Dette var merkelig for jeg har samme problem selv. Har vondt i høyre side, og det er vondt å strekke ut høyre ben. Har også problem med hard avføring. Har hatt det i nesten 2 uker. Har vært litt bekymret for blindtarmen, men i og med at det har vart så lenge, så kan jeg ikke skjønne det. Men du bør gå til lege og få sjekket det selv om du ikke har uutholdelig vondt. Anonymous poster hash: 87594...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå