Adara Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 jeg har kjempelenge hatt lyst på ørepiercing, noen nedover bruskgreia (helix) og daith! Har noen av dere fått uført flere piercinger samtidig? Hvordan gikk det?
skreppamedleppa Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Jeg tok Industrial piercing i øret, altså fra øverst nr 5 på denne linken http://www.bodypiercing.no/orepiercinger/. Det var ikke noe problem å ta begge hullene samtidig, foruten at nett når du har tatt den ene så vet du at det kommer et til stikkende ubehag. Men så lenge det er på en og samme side slik at du har den andre siden til å sove på så skal det gå helt fint. (De andre ørepiercingene mine ble tatt hos frisør, ja jeg angrer litt på det i dag, men da tok jeg gjerne 3-4 hull om gangen, noen har grodd igjen i dag men har enda et par hul nedover øret) Utenom det har jeg tatt 2-3 pircinger på samme dag andre steder enn øret, har ikke vært noe problem foruten om at en bør være ekstra oppmerksom på infeksjoner da det først går infeksjon i en ofte vil gå i den andre. 1
Adara Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2015 Jeg tok Industrial piercing i øret, altså fra øverst nr 5 på denne linken http://www.bodypiercing.no/orepiercinger/. Det var ikke noe problem å ta begge hullene samtidig, foruten at nett når du har tatt den ene så vet du at det kommer et til stikkende ubehag. Men så lenge det er på en og samme side slik at du har den andre siden til å sove på så skal det gå helt fint. (De andre ørepiercingene mine ble tatt hos frisør, ja jeg angrer litt på det i dag, men da tok jeg gjerne 3-4 hull om gangen, noen har grodd igjen i dag men har enda et par hul nedover øret) Utenom det har jeg tatt 2-3 pircinger på samme dag andre steder enn øret, har ikke vært noe problem foruten om at en bør være ekstra oppmerksom på infeksjoner da det først går infeksjon i en ofte vil gå i den andre. Tar frisøren hull kun på den myke delen, eller går de i bruskområdet og? Ble det bra med frisørpiercing? Tenkte jeg ville ha det på de to andre hullene rett over det hullet jeg allerede har!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Jeg har to hull i ørene i bruskområdet, og dette er gjort hos frisøren og er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 5b021...e79
peppermyntete Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Går helt fint å ta to hull samtidig, de som tar industrial gjør jo det Anbefaler å bruke piercingstudio! Gjør mye mindre vondt (synes jeg) og blir gjerne plassert mye bedre. De hullene jeg tok hos frisøren når jeg var liten er fæle, men sånn er det å være født på 90-tallet ^^
skreppamedleppa Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Tar frisøren hull kun på den myke delen, eller går de i bruskområdet og? Ble det bra med frisørpiercing? Tenkte jeg ville ha det på de to andre hullene rett over det hullet jeg allerede har! De tar i brusken også, på det meste hadde jeg vel 11 hull fra den myke delen og oppover, alle tatt hos frisør. Hos meg ble ikke hullene helt rett, noe som irriterte meg selv om det ikke syntes sååå mye så var det nok til at det så litt amatørmessig ut. Men på den tiden var det penger å spare, og frisøren var mye lettere en pircing studio. Mange som tar hull i øret hos frisøren blir kjempe fornøyd og det har de all grunn til å være også for resultatet blir veldig bra, men skulle jeg gjort det i dag ville jeg nok tatt det på et pircingstudio.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Tar frisøren hull kun på den myke delen, eller går de i bruskområdet og? Ble det bra med frisørpiercing? Tenkte jeg ville ha det på de to andre hullene rett over det hullet jeg allerede har! Ikke ta noen hull hos frisøren. Ikke er det rett utstyr de bruker til jobben og heller ikke mulig å redskapet sterilt.Anonymous poster hash: 9c660...08f 1
Adara Skrevet 1. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2015 De tar i brusken også, på det meste hadde jeg vel 11 hull fra den myke delen og oppover, alle tatt hos frisør. Hos meg ble ikke hullene helt rett, noe som irriterte meg selv om det ikke syntes sååå mye så var det nok til at det så litt amatørmessig ut. Men på den tiden var det penger å spare, og frisøren var mye lettere en pircing studio. Mange som tar hull i øret hos frisøren blir kjempe fornøyd og det har de all grunn til å være også for resultatet blir veldig bra, men skulle jeg gjort det i dag ville jeg nok tatt det på et pircingstudio. Om jeg tar det på piercingstudio, vil det ikke være vanskeligere å finne ørepynt? Da må jeg vel kjøpe det på piercingstudioer, de som selges på butikken vil ikke passe eller? Har de stort utvalg i studioene? Takk for svar forresten
Haugenjenta Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Hos de fleste piercingsstudioer kan du velge størrelse på nåla, mener jeg. Og uansett vil hullet krympe når du tar i vanlig ørepynt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå