Siam Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 Er det noen som er medlem her? Er dere fornøyd? Sjekk HER
Suzy Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Jeg er veldig fristet! Ser så bra ut :-)
Gjest lyna ii Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Svenska Aftonbladet har også en sånn internettslankeklubb, koster 298 svenske for tre måneder og er veldig bra. Du får tilgang på oppskrifter og får beregnet kaloriinnhold i det du har spist, og hvor mye du har forbrent på å trene, i en egen dagbok. http://wwwb.aftonbladet.se/vss/vikt/viktklubben
*Lene* Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 Men på www.slankenett.no eller/og www.iform.no er det gratis :-) Jeg bruker både slankedagbok og treningsdagbok der!
Martha Stewart Skrevet 10. september 2004 #5 Skrevet 10. september 2004 Jeg har vært inne på tanken om å prøve det! Er inne i en periode nå der jeg prøver å legge om til bedre kostholds- og aktivitetsvaner - permanent! - og trenger egentlig all den inspirasjon jeg kan få. Nå går jeg for øyeblikket på Grete Roede-kurs og er veldig fornøyd med det, får se når det nærmer seg slutten om jeg skal ta et nytt GR-kurs eller prøve noe annet for variasjonens skyld...? Kan jo ikke gå på kurs hele tiden, men da kan det jo være greit å få påfyll i inspirasjonen fra andre kilder også.
Martha Stewart Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Men på www.slankenett.no eller/og www.iform.no er det gratis :-) Jeg bruker både slankedagbok og treningsdagbok der! Tror jeg må sjekke ut de linkene du nevner Penelene! :-) (Tror kanskje du har nevnt de før, men jeg har ikke kommet så langt som å sjekke dem grundig ennå...)
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2004 #7 Skrevet 1. oktober 2004 Hvor er den treningsdagboka? :klø: Hvordan fungerer den og kan alle se den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå