Gjest Temaa Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 I huset vårt er det et uisolert loft og uisolerte knevegger. Jeg tenkte å bruke dette som oppbevaringsplass for ting vi ikke bruker så ofte. Men hva slags ting tåler å bli lagret på slike steder? Det blir jo kaldt om vinteren og kanskje fuktig også? Klær for eksempel, kan man lagre dette i pappesker på uisolerte steder? Dyner, puter? Hva med gamle bøker og blader? Håper noen har gode råd å komme med! :-) T.
Gjest allium Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Jeg har hatt både barneklær og gamle blader på uisolert loft i 10-12 år nå, uten synlig skade.
Gjest Qlio Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Elektriske ting skal visstnok ikke oppbevares der. Derfor har Qliomannen okkupert mitt lille kott på soverommet til teite driller o.l.
Kelsey Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 Jeg har oppbevart mange av eiendelene mine (blant annet klær, bøker, håndtverksting etc.) på et stabbur i et par år, og det har gått helt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå