Gå til innhold

Hvordan komme over en gutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: fbec9...285

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skrev fra mobil så teksten kom ikke med.

Men det har seg sånn at jeg nå har på en måte blitt dumpa. Drev med en annen gutt, og spurte i dag om han ville finne på noe når han var alene hjemme. Dette sa han nei til. Så ser jeg på fb-en hans at han har fått kjæreste. Han traff henne før meg og ting gikk jævlig fort sa han.

Jeg har aldri sett for meg at vi skulle få noe forhold, men når han sier han ikke et klar for et og vil se hvordan ting utvikler seg. Var klar for sex med meg for to dager siden, men igår kveld fikk han kjæreste. Vi prata en stund på meldinger idag før jeg spurte om han ville haa besøk, og nå er han altså sammen med noen, uten å si det til meg.

Jeg er forbanna, ekstremt flau over at jeg lot meg lure og såra over at han ikke sa noe (tror jeg kanskje).

Hva ville dere gjort for å bare glemme han?

AnonymBruker
Skrevet

Finne en annen å ha masse sex med!

Anonymous poster hash: 3e66b...180
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finne en annen å ha masse sex med! Anonymous poster hash: 3e66b...180

Det er ikke så lett heller da, og ikke noe jeg ønsker heller.

TS

Skrevet

Tja, jeg tenker at du trenger en skikkelig "he-tox", altså at du må få fyren ut av systemet ditt.

Slett ham fra alle sosiale medier (hvis ikke kommer du GARANTERT til å falle for fristelsen til å snoke, på ett eller annet tidspunkt). Ikke svar på noen som helst måte hvis han skulle finne på å kontakte deg på sms/mail/whatever, og hvis du møter på ham tilfeldig i butikken eller lignende, så er du høflig og hilser, og så går du en annen vei. Du skylder ham ikke noe som helst, nemlig. 

For han har ikke oppført seg ålreit, synes jeg. Han har vært temmelig sleip, ettersom han har sagt at han ikke er klar for noe forhold. Sånn sett har han ryggen fri, men det er jævlig labert å omtrent samtidig bli sammen med noen andre. Du trenger ikke en sånn umoden fjott, gjør du vel? 

Derfor er det en god idè å fokusere på deg sjøl nå, og gjøre ting som du liker. Heng med venninner, tren masse (dersom du liker det, hvis ikke er det alltid lurt å prøve noe nytt), gå på shopping hvis du har råd, spis noe godt, ha hjemme-spa på badet, kjøp masse smågodt og se favorittfilmen din... Og omgi deg med bra folk.  

Ser at du har fått anbefaling om å finne en ny fyr asap, men tror det er bedre for deg (basert på mine egne efraringer med rebounds) å heller bruke tid på deg selv, sånn i første omgang. Så kan du heller finne deg en fyr som vet å oppføre seg som en MANN - etter hvert. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg tenker at du trenger en skikkelig "he-tox", altså at du må få fyren ut av systemet ditt.

Slett ham fra alle sosiale medier (hvis ikke kommer du GARANTERT til å falle for fristelsen til å snoke, på ett eller annet tidspunkt). Ikke svar på noen som helst måte hvis han skulle finne på å kontakte deg på sms/mail/whatever, og hvis du møter på ham tilfeldig i butikken eller lignende, så er du høflig og hilser, og så går du en annen vei. Du skylder ham ikke noe som helst, nemlig. 

For han har ikke oppført seg ålreit, synes jeg. Han har vært temmelig sleip, ettersom han har sagt at han ikke er klar for noe forhold. Sånn sett har han ryggen fri, men det er jævlig labert å omtrent samtidig bli sammen med noen andre. Du trenger ikke en sånn umoden fjott, gjør du vel? 

Derfor er det en god idè å fokusere på deg sjøl nå, og gjøre ting som du liker. Heng med venninner, tren masse (dersom du liker det, hvis ikke er det alltid lurt å prøve noe nytt), gå på shopping hvis du har råd, spis noe godt, ha hjemme-spa på badet, kjøp masse smågodt og se favorittfilmen din... Og omgi deg med bra folk.  

Ser at du har fått anbefaling om å finne en ny fyr asap, men tror det er bedre for deg (basert på mine egne efraringer med rebounds) å heller bruke tid på deg selv, sånn i første omgang. Så kan du heller finne deg en fyr som vet å oppføre seg som en MANN - etter hvert. Lykke til!

Tusen takk for et veldig godt svar! :)

Jeg har absolut ikke noe behov for han, og derfor irriterer det meg at jeg har tatt meg nær av det, for det synes jeg ikke han fortjener.

I en aldere av 27 så skulle man tro han kunne kategoriseres som mann, men det er et svært bevisst valg at jeg kaldte han gutt.

Skal ta litt ekstra vare på meg selv. Han er allerede slettet fra alle sosiale medier, og blokkert på Facebook og snap.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...