Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg velge,og hvorfor?

Anonymous poster hash: ef1c4...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smak og behag :P Om du ikke har forsøkt noen av de - prøv begge og finn ut hva  du syns.

Selv er jeg superfornøyd med iPhone - både fordi den "snakker" finfint med iPaden, macbooken og Apple-tven. Samtidig som den er enkel i bruk, god skjerm og passer til mitt bruk :D

Skrevet (endret)

Ja, du må jo si litt hva du er ute etter. Selv har jeg hatt Samsung galaxy S3 i 2 år nå og er veldig fornøyd med den. Såpass at jeg ikke har lyst til å oppgradere til en av de nyere versjonen når denne bestemmer seg for å ta natten  :fnise:

Jeg synest iPhone ser veldig lekre ut, men vet ikke hva andre fordeler det er helt ærlig. Jeg synest de ser alt for små ut for en smarttelefon, men det er jo meg. Jeg foretrekker den skjermstørrelsen jeg har på S3.  Dessuten har jeg venninner som har slitt utrolig med batteriet, blant annet at det lader ut når det er for varmt og kaldt og langt før det er tomt. (Visstnok hadde hun ene ladet den på helt feil måte). 

Endret av lillsunshine
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Har en samsung og nettopp kjøpt en iPhone

Syns det var tungt å gå over til iphone, men etter en dag syns jeg det ikke var noe problem lengre

Eneste jeg savner fra samsungen er tilbakeknappen. Det syns jeg iphone er mer tungvindt :P

AnonymBruker
Skrevet

Syns iphone er glatt best. Har hatt begge deler. Iphone er lettere, lettere å manøvrere, lettere å lære. Var litt skeptisk til 6'eren fordi jeg har alltid likt at de er små (man skal jo ha mobilen i lommen!), men syns egentlig det går veldig fint. 

Anonymous poster hash: c16f0...c70
Skrevet

Var litt skeptisk til 6'eren fordi jeg har alltid likt at de er små (man skal jo ha mobilen i lommen!),

Du er klar over at iPhone 6 selges i to utgaver (størrelser)?

AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at iPhone 6 selges i to utgaver (størrelser)?

Ja? Det er derfor jeg skriver 6 og ikke 6 plus (jeg har 6)...............

(Men før, altså 3-4-5 har de jo vært mye mindre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...