Gå til innhold

Kunne du ha datet en uten førerkort?

62 stemmer

1. 1. Kunne du?

• Nei, uaktuelt. Menn uten førerkort er skikkelig turn off!
      17
    • Ja såklart. Hvem bryr seg om et førerkort? :)
      41
    • Vet ikke...
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne dere?

Anonymous poster hash: 9a771...4a4

Videoannonse
Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)

Noen ganger blir jeg bare overrasket over hva slags kriterier noen sprøe kreative kvinnfolk klarer å komme med. Også klager dere på å være singel  :icon_lol:

Endret av Uchiha Madbrah
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk mann :) Barer lurer på siden jeg ikke har tatt førerkort om det er et minus for damer?

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Spørs om de er fra/i bygda eller ikke. Har man ikke førerkort på bygda så får man samme reaksjon som når man forteller at man ikke drikker alkohol. Folk går i sjokk og må i akutten.

Skrevet

Noen ganger blir jeg bare overrasket over hva slags kriterier noen sprøe kreative kvinnfolk klarer å komme med. Også klager dere på å våre singel  :icon_lol:

Hvorfor tror du det er en kvinne som skriver? 

• Liker 1
Gjest Angry Man
Skrevet

Ja selfølgelig. Hvem bryr seg om noe slikt?

AnonymBruker
Skrevet

Spørs om de er fra/i bygda eller ikke. Har man ikke førerkort på bygda så får man samme reaksjon som når man forteller at man ikke drikker alkohol. Folk går i sjokk og må i akutten.

Så å ikke drikke alkohol er turn off for damer? Jøsses så kresne damer er..

• Liker 2
Gjest Walden
Skrevet

Noen ganger blir jeg bare overrasket over hva slags kriterier noen sprøe kreative kvinnfolk klarer å komme med. Også klager dere på å være singel  :icon_lol:

La meg tippe..ikke lappen? :)

• Liker 1
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)

Hvorfor tror du det er en kvinne som skriver? 

Regnet med at det var en dame som er intr. i en fyr, men er skeptisk pga. mangel av førerkort. Ville bare vise hvor teit situasjonen er. Min feil, beklager. :blomst:  Please don't strangle me in my sleep. 

Jeg er faktisk mann :) Barer lurer på siden jeg ikke har tatt førerkort om det er et minus for damer?

Tar tilbake det jeg sa ovenfor. Heh. Er en dame interessert i deg så tror jeg hun gir langt f. i om du har førerkort eller ei, men jeg anbefaler deg å ta lappen snarest mulig hvis dette stresser deg.

Endret av Uchiha Madbrah
Skrevet

Nei, jeg tror faktisk ikke det.

Hvertfall ikke her hvor jeg bor, hvor man er ganske avhengig av førerkort. Jeg er ikke interessert i å måtte være den som må kjøre rundt på han, eller den som måtte hente han hele tiden, osv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror faktisk ikke det.

Hvertfall ikke her hvor jeg bor, hvor man er ganske avhengig av førerkort. Jeg er ikke interessert i å måtte være den som må kjøre rundt på han, eller den som måtte hente han hele tiden, osv.

Hvem sier du må kjøre han rundt overalt? Man kan da fint ta bussen eller sykle slik jeg ville gjort

• Liker 1
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)

La meg tippe..ikke lappen? :)

Joda. Fikk lappen for flere år siden jeg. Har egen bil og jeg. Mener fremdeles at det å ha lappen ikke er noe big deal i dagens samfunn, spesielt når det kommer til dating. Hvor ofte har du prøvd å imponere en dame ved å vise hun førerkortet ditt? Haha.  :fnise:

Edit:

før vi diskuterer videre - jeg er helt enig med at det å ha lappen gjør livet så mye enklere. mye mer praktisk også hvis du skal til ulike områder med daten, men jeg tviler på at en dame som liker deg vil slutte å date deg bare fordi du mangler lappen - og, hvis hun gjør det så er det good riddance ifølge meg.

Endret av Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)

Jeg er fra et sted hvor en rett og slett må ha førerkort og bil for å komme seg til og fra om en ikke er så heldig og blir hentet en sjelden gang. Jeg har bosatt med ganske langt hjemme fra, så når jeg først skal hjem er det et stykke å reise. Da foretrekker jeg å kunne dele på det å kjøre. Jeg har heller ingen planer om å være fast sjåfør om jeg en gang bosetter meg utenfor byen igjen. I tillegg er jeg svært glad i bilturer. Så da blir faktisk det at begge parter har et førerkort ganske så viktig for meg dess eldre jeg blir. Men selvsagt er det ikke et krav å ha det nå når en bor midt i en by. (...så lenge en er villig til å ta førerkortet etterhvert).

Endret av Moonwalker
Skrevet (endret)

Regnet med at det var en dame som er intr. i en fyr, men er skeptisk pga. mangel av førerkort. Ville bare vise hvor teit situasjonen er. Min feil, beklager. :blomst:  Please don't strangle me in my sleep. 

Tar tilbake det jeg sa ovenfor. Heh. Er en dame interessert i deg så tror jeg hun gir langt f. i om du har førerkort eller ei, men jeg anbefaler deg å ta lappen snarest mulig hvis dette stresser deg.

Skal prøve å ikke gjøre det!

Jeg har ikke lappen selv, men har planer om å ta den en gang i nær framtid. Må bare ha tid, spare opp penger og flytte hjem til Norge først. Forventer selvfølgelig aldri at folk skal kjøre rundt på meg, trives godt på buss og tog selv om det gjerne tar lenger tid og jeg må stå opp tidligere om morgenen. Men det er mitt problem, ikke andres. 

Selv om jeg har vokst opp på landet har det alltid vært veldig gode forbindelser så det har aldri vært noe problem.

Endret av Florence
Skrevet

Hvem sier du må kjøre han rundt overalt? Man kan da fint ta bussen eller sykle slik jeg ville gjort

Vel, her jeg bor går det sjeldent buss (dvs sjeldnere enn annenhver time, og siste buss går rundt klokken 10), i tillegg er det ganske store avstander mellom de forskjellige plassene.

Svarte bare på hvilket synspunkt jeg hadde på det i forhold til her jeg bor. Hadde jeg bodd i en større by hvor avstandene var mindre eller det går oftere buss, så hadde det selvsagt ikke gjort noe.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har egentlig kun tre krav:

Hun må ha lappe og ikke være sykepleier eller lærer.

Anonymous poster hash: c3bbc...733
Gjest Walden
Skrevet

Hun må kunne lappe, men IKKE være sykepleier?

Mener du lappe dekk på sykkelen da?

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Skal prøve å ikke gjøre det!

Jeg har ikke lappen selv, men har planer om å ta den en gang i nær framtid. Må bare ha tid, spare opp penger og flytte hjem til Norge først. Forventer selvfølgelig aldri at folk skal kjøre rundt på meg, trives godt på buss og tog selv om det gjerne tar lenger tid og jeg må stå opp tidligere om morgenen. Men det er mitt problem, ikke andres. 

Phew. Var så nervøs før du svarte. Kan puste lettet ut nå! :-)

Ikke stress med lappen. Det er en gode og kan være en fordel å ha, men jeg tar ofte buss/trikk/sykler/går fremfor bil og kjører egentlig kun når det er nødvendig. Men har hørt at de begynner å bli litt strengere med teori og oppkjøring? 

AnonymBruker
Skrevet

Off-topic; men hvorfor ikke sykepleier eller lærer om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: ecf98...533

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...