Shagya Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 Kan noen som sverger til Chanel fortelle meg hva det er som er så fantastisk med dette merket ? Jeg leser så mange lovord at jeg er svært nysgjerrig på litt info... Er dette litt dekkende (men som ikke ser ut som en maske)/holdbar makeup som ikke smitter av ? Noe spesielt å anbefale ? Jeg er nysgjerrig og stadig på jakt etter noe som passer...
Gjest Lady-M Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Jeg er veldig fornøyd med Chanel, både makeup og kremer. Har aldri opplevd makeup som smitter av... Om man liker Chanel kommer jo litt an på hver og en, og hva slags hud man har. Gå til Estetique for å få råd/veiledning, der får du også prøver.
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2004 #3 Skrevet 10. september 2004 Det jeg liker best ved Chanel er nok innpakningen :oops: Men bevares, sminken er grei den..ikke sånn WOW, men bra Liker at øyeskyggene tåler juling..
Gjest Minette-ikke innlogget Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 Jeg er veldig fornøyd med Chanel. Den foundation som jeg bruker sitter godt, gir fin glød og er drøy. Mascaraen er den beste jeg har prøvd. Øyenskyggene som kommer fire og fire er det jo som regel helt fantastiske farger på. Produktene koster jo litt, men etter mitt syn varer de og veldig lenge. Spesiellt øyenskyggene, klarer liksom aldri å bruke de opp så her har det samlet seg opp noen sett etterhvert Ellers sper jeg på med andre produkter fra merket.
Frk Doodad Skrevet 10. september 2004 #5 Skrevet 10. september 2004 Jeg er veldig fornøyd med øyenskyggene til Chanel, synes de sitter godt, kommer i mange lekre fargekombinasjoner også liker jeg at de er passelig matte (er ikke så veldig glad i shimrende skygger). I tillegg liker jeg kompaktpudderet godt, Chanel er faktisk en av de få som har et kompaktpudder som ikke er dekkende i det hele tatt, bare matter. Chanel har vel en gjennomgående god kvalitet, men at det er noe super-fantastisk med chanel vil jeg ikke si. Jeg har funnet noen favoritt produkter fra chanel, men har også mange andre favoritter fra andre merker.
Arkana Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Chanel sminke synes jeg ikke noe særlig om, men neglelakken liker jeg godt, den dekker godt og er holdbar.
Carmen_ Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Jeg liker solpudderet dems. Men har lyst til å kjøpe meg vanlig pudder fra chanel også. Pudderet lukter godt og blir fin på huden Og innpakkningene er også fine, selvom det ikke har så mye å si.
Søtpotita Skrevet 10. september 2004 #8 Skrevet 10. september 2004 augeskyggane er nyyydelige:) Har eit skrin med 4 i ulike lillanyanser... :-)
Cilla Skrevet 10. september 2004 #9 Skrevet 10. september 2004 Det eneste jeg liker fra Chanel er øyenskyggesettene deres, til gjengjeld er dette min absolutte favoritt, har tre vidt forskjellige sett som passer til enhver anledning. Men sikler nå på et nytt ett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå