Gå til innhold

Henge ting på vegger i leiebolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte inn i en liten hybel, og det er derfor ikke lov å henge ting på veggene som lager stor hull. I kontrakten står det at det er lov å bruke tynne stifter eller x-kroker for oppheng av bilder, men problemet mitt er at det ikke er noe speil i hybelen. Det er et bitte lite speil på badet, men jeg har lyst på et helfigurspeil. Spørsmålet mitt er om det går an å henge opp et slikt speil sånn kontrakten er nå? Finnes det feks en type dobbelsidig tape som kan brukes? Nå snakker jeg ikke om et digert speil, men en enkel speilplate likt det man kan få tak i på IKEA

Videoannonse
Annonse
Gjest Birti
Skrevet

Kjøp et som er så stort at det kan lenes mot veggen bare? Eventuelt kan du spørre om det kan henges en list på veggen som det er lov å spikre/skru så mye man bare vil i. Det er veldig vanlig på studenthybler :-)

Skrevet

Takk for tips! Angående speil som står på gulvet er det plassen som er problemet..

AnonymBruker
Skrevet

Har du med deg noen møbler selv? Du kan fint henge opp et enkelt speil på et klesskap:) eller så kan du jo spørre om du kan henge et speil på skapet og la det være der når du flytter ut.

Anonymous poster hash: 39de9...bad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du spør kan det hende du får lov til å henge opp et skikkelig speil. Kanskje vil utleier være med for å være sikker på at det blir greit. Skjønner at utleiere ikke vil ha ti nye spikerhull for hver leietaker, men de fleste er ganske greie når det er noe spesielt. 😊

Anonymous poster hash: 939b0...714

Skrevet

Du kan høre med utleier om han kan gi deg penger for et helfigurspeil som dere kan henge opp sammen. Det har jeg gjort et par ganger. Alle trenger speil, så da er det bedre for utleier at han betaler for et som blir hengende på samme plass hele tiden i stedet for at alle leietakere tar med sitt eget og henger opp. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...