Gå til innhold

Har jeg fått en fake Marc Jacobs veske?

Sunshine

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en brukt Marc by Marc Jacobs veske (Natacha) på Ebay, og ser inni at det er en liten sort merkelapp der det står Made in Indonesia og 100% cow leather på, samt to større hvite tags. En med strekkode, og en med noe tekst og reg.no.

Jeg ble mistenksom etter kjøpet for selgeren var så utrolig positiv og sa at veska var fantastisk og at jeg kom til å elske den. Hmmm... Er den Fake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

bilder hadde vert fint :) lettere å se da :) 

Anonymous poster hash: 83911...b8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av lappene og baksiden av magnetknappen.

Edit: filen er for stor.... Må prøve redusere den...

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet på glidelåsene er ykk. Jeg finner litt varierende info om glidelåsene på nett...

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Mbmj blir vel ofte lagd i Indonesia, så det kan stemme. "Made in Indonesia"-lappen ser riktig ut, så vidt jeg kan se. Når det gjelder de to andre lappene, så ser det litt rart ut, og veldig billig ut. Men jeg er ingen ekspert på dette merket, så jeg kan ikke si om den er ekte eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

På glidelåsen på veska min (annen modell), står det "Marc Jacobs".

Anonymous poster hash: 4f88f...2c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På glidelåsen på veska min (annen modell), står det "Marc Jacobs". Anonymous poster hash: 4f88f...2c5

Ja det står det på den flate delen hos meg også, men dette står det også på de fake varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er nok ekte. sjekka på min egen veske nå og den har også disse lappene inni. tallene er nesten like også, men jeg har en annen modell så er nok sikkert derfor det er litt forskjell på de siste tallene. min veske er made in Vietnam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...