Gå til innhold

Til gutter, positivt eller negativt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en pen jente med en fin kropp, og får ofte komplimenter på utseendet (sier dette sånn at dere vet at problemstillingen jeg legger frem ikke er grunnet i at jeg er stygg og ikke tiltrekkende nok). Jeg har vært singel i mange år, type 6-7, og iløpet av denne tiden har jeg datet lite og hatt lite sex. Jeg har hatt noen gutter som jeg har hoocka opp med noen ganger, men de siste 3 årene har jeg omtrent ikke hatt sex eller datet i det hele tatt.

Jeg lurer på om dette er positivt eller negativt i deres øyne. Får det meg til å virke uatraktiv og kjedelig, eller får det meg til å virke interessant og at dere føler dere litt "spesielle" siden jeg velger å gi dere en sjanse? Jeg vet ikke om jeg skal si noe om dette eller ikke, derfor lurer jeg på hva dere tenker om sånne jenter.

Utseendemessig ligger jeg på 8-9 på skalaen, ikke at det har noe å si for hvem/hvordan jeg er ellers, men alle tiltrekkes jo av det fysiske først.

Anonymous poster hash: 2eee2...27e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg ville det vært svært positivt, og jeg ville følt meg heldig fordi du valgte meg :)

Skulle vært flere som deg i mine øyne. Sex er noe som hører til et forhold med følelser involvert.

Hvor gammel er du? Kaffe? :)

Anonymous poster hash: 25c75...daf
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dette er positivt eller negativt i deres øyne. Får det meg til å virke uatraktiv og kjedelig, eller får det meg til å virke interessant og at dere føler dere litt "spesielle" siden jeg velger å gi dere en sjanse? 

I mine øyne er det ikke negativt. Det er måten du fremstår på når vi er sammen som bestemmer om jeg synes du er attraktiv og spennende eller uattraktiv og kjedelig. Samtidig vil det nok være noe jeg har lyst til å snakke med deg om som en del av det å bli kjent med deg. Spesielt dersom du er ekstrovert og sosial, for da er det jo litt snodig. Som en 8-9er så burde du jo da nærmest i det minste ha "snublet" inn i noen forhold opp gjennom årene.

Anonymous poster hash: c48f4...c58

Skrevet

Det er helt ubetydelig. Samtidig er det litt utiltalende at du snakker om en skala og din plass på den.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet negativt. Dette gir inntrykk av  at du ikke setter sex noe høyt når du har gått så lenge uten det. Hvordan blir det i et forhold? Sex annenhver måned? Jeg hadde gått på date så klart, men jeg hadde nok spurt om du ikke savnet sex.

Anonymous poster hash: 18d5d...143
Gjest Minesveiper
Skrevet

For meg hadde det ikke hatt noe å si. Mer opptatt av om kjemien er der eller ikke. 

Skrevet

Synes det er positivt jeg. Allikevel så kommer det noe an på alderen din.

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet negativt. Dette gir inntrykk av  at du ikke setter sex noe høyt når du har gått så lenge uten det. Hvordan blir det i et forhold? Sex annenhver måned? Jeg hadde gått på date så klart, men jeg hadde nok spurt om du ikke savnet sex.

Jeg var selv singel i mange år og selv om jeg hadde lite sex da, så var lysten der hele tiden og jeg onanerte mye, jeg bare ville ikke ha sex med hvem som helst. Nå når jeg er i et forhold har vi mye sex fordi begge to vil ca like mye. Man kan sette sex høyt selvom man ikke puler på alt som har to bein. 

Anonymous poster hash: eadf3...dcb

Gjest Angry Man
Skrevet

8-9 faktisk. God selvtilit ihvertfall. :fnise:

Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Jeg er en pen jente med en fin kropp, og får ofte komplimenter på utseendet (sier dette sånn at dere vet at problemstillingen jeg legger frem ikke er grunnet i at jeg er stygg og ikke tiltrekkende nok). Jeg har vært singel i mange år, type 6-7, og iløpet av denne tiden har jeg datet lite og hatt lite sex. Jeg har hatt noen gutter som jeg har hoocka opp med noen ganger, men de siste 3 årene har jeg omtrent ikke hatt sex eller datet i det hele tatt.

Jeg lurer på om dette er positivt eller negativt i deres øyne. Får det meg til å virke uatraktiv og kjedelig, eller får det meg til å virke interessant og at dere føler dere litt "spesielle" siden jeg velger å gi dere en sjanse? Jeg vet ikke om jeg skal si noe om dette eller ikke, derfor lurer jeg på hva dere tenker om sånne jenter.

Utseendemessig ligger jeg på 8-9 på skalaen, ikke at det har noe å si for hvem/hvordan jeg er ellers, men alle tiltrekkes jo av det fysiske først.

Nå må jeg snu dette litt.

Hvis mannen du møter er likedan, hva tenker du om det da? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Utelukkende positivt for min del.

Anonymous poster hash: d1b8c...cd3
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig så tenker jeg at hun må det være noe "spesielt" med ...i litt negativ forstand. 

De aller fleste jentene typiske 7ère og oppover har typisk flere menn i "loopen" samtidig, noen er de nok mer seriøse med enn andre...de fleste blir bare brukt som "tjenestemenn" da men du ser poenget regner jeg med.

Anonymous poster hash: 824d4...b5a

Gjest Cartman
Skrevet

Liker ikke damer så høyt oppe på skalaen. Gi meg ei budeie med daløm dialekt anyday.

AnonymBruker
Skrevet

Er selv 8-9 i skalaen når det gjelder utseendemessig og er utrolig fornøyd med kroppen. Har har høy sexlyst selv, men vil heller ikke ha sex med "alle", selvom jeg vet at jeg kan holde på med 3-4 samtidig. 

Anonymous poster hash: fa11b...42d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var selv singel i mange år og selv om jeg hadde lite sex da, så var lysten der hele tiden og jeg onanerte mye, jeg bare ville ikke ha sex med hvem som helst. Nå når jeg er i et forhold har vi mye sex fordi begge to vil ca like mye. Man kan sette sex høyt selvom man ikke puler på alt som har to bein.

Anonymous poster hash: eadf3...dcb

Man får vel prøvekjøre litt og se hvordan det er da. Men er litt prippent og noe kjedelig å ikke ha seg på lange tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...