Gå til innhold

Litt lei meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Kjente bare et behov for å skrive litt for å få ut litt tanker og følelser. 

Gutten min bor hos sin far i andre enden av landet, og slik har det vært siden han var halvannet år. Han kommer hit i ferier (jul, påske, sommer, høst), ellers så reiser jeg nordover hver femte helg for samvær. 

Denne sommeren var litt annerledes, jeg har vanligvis hatt han to uker i sommerferien, men denne sommeren var han nesten en måned her hos meg. Kjente det var utrolig hardt å sende han på flyet når han skulle hjem. Nå er det bare stille og tomt i huset. Lekene ligger fortsatt på gulvet, det er ingen latter og lek. Bare helt stille. Jeg vil ikke rydde de opp heller. Luften fra gassballongen har gått ut, og ja. Alt er så stille og tomt. Føler jeg er helt tappet, at alt jeg lever for er gutten min. Når han ikke er her har jeg ingen energi eller lyst til å eksistere. Jeg vil være forelder på heltid. Jeg vil ha han rundt meg. 

Akkurat nå sitter jeg bare å gråter. Jeg er så lei meg for at det har blitt sånn her. Jeg er så lei meg for alt sammen. Føler meg fullstendig misslykka. 

Har aldri følt det på dette viset tidligere. Det har alltid vært vanskelig å omstille seg til en hverdag uten barn etter hvert samvær, men denne gangen var det helt forferdelig. Jeg vet ikke om jeg får det til denne gangen. 

ts.. 

Anonymous poster hash: 747a7...1b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, utrolig trist.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, utrolig trist.

Ja, det er veldig trist og jeg er veldig lei meg for det.. 

AnonymBruker
Skrevet

:klem:

takk  :blomst:  :trist:

AnonymBruker
Skrevet

Og du kan ikke bo nærmere sønnen din og ha med samvær fordi...? Jeg skjønner veldig godt at det er tøft. Men det ligger vel noen valg bak dette. Det er vel en grunn til at han bor hos faren og du bor i andre enden av landet. Kanskje er dette noe du faktisk kan gjøre noe med dersom du ønsker å være mer sammen med barnet ditt.

Anonymous poster hash: abac3...810
  • Liker 2
Skrevet

Du har ikke vurdert å flytte nordover ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden flytter du ikke til samme by som sønnen din bor? Dette er jo noe du virkelig kan gjøre noe med:)

Da kan dere kanskje få en 50/50-løsning, eller hvertfall hyppigere samvær:)

Ikke kom med unnskyldninger som jobb og nettverk, dette er barnet ditt, og det er helt unaturlig å se ham så lite. Skjønner godt at du sliter!

Klem til deg, og gjør noe med situasjonen:)

Anonymous poster hash: 9aaf4...729

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde flyttet og bosatt meg i samme by som barnet mitt, slik at jeg kunne hatt ungen annenhver uke! Har to barn selv, og bare tanken på å være i dine sko gjør at det vrir seg i magen min. 

Har alt nettverket mitt her jeg bor nå, med jobb og venner, men det ville vært uvesentlig bare jeg hadde kommet meg nærmere barnet mitt. Nettverk og jobb får man andre plasser i landet også.

Du har ikke vurdert å flytte da?

Anonymous poster hash: f9981...d8d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alt nettverket mitt her jeg bor nå, med jobb og venner, men det ville vært uvesentlig bare jeg hadde kommet meg nærmere barnet mitt. Nettverk og jobb får man andre plasser i landet også.

Enig. Jeg hadde bodd på Nordpolen ute kontakt med omverden om det var det jeg måtte for å ha barnet mitt så mye som mulig.

:hug:

Anonymous poster hash: 61b06...811

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...