Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg er ei jente på 19 år, som fremdeles er jomfru. Har hatt en type i snart 4mnder nå å det er ikke lenge til vi kommer til å ha sex. Lurer på en ting. Når han er inne i meg skal jeg da stramme bekken musklene mine slik at det blir "trangere" for han eller skal jeg slappe av i musklene. Nyter det vel bedre når musklene strammes? Dette er noe jeg har tenkt mye på. Kaan noen være så snill å svare meg seriøst på dette?

Klem fra en uvitende jomfru :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det som det kommer du. Ang stramming, jeg spurte eksen en gang om det, og han sa at han ikke kjente noen forskjell. :ler: Kanskje jeg som var dårlig til å stramme da, men jeg tror egentlig ikke det, trener de musklene også, jeg. :sjarmor:

Kan du ikke bare spørre han, da, om han synes det er godt? :)

Skrevet

Det der finner du ut av. Stramming av musklene kan gjøre det bedre for deg også.

I første omgang tror jeg at du burde forsøke å slappe av litt, siden man gjerne er litt anspent første gangen. Og forsøker man å stramme da, så kan det hende det bare gjør vondt.

Skrevet

I første omgang tror jeg at du burde forsøke å slappe av litt, siden man gjerne er litt anspent første gangen. Og forsøker man å stramme da, så kan det hende det bare gjør vondt.

Det tror jeg og. Venn deg først til selve penetreringen og deretter kan du begynne med å eksperimentere med muskler osv.

Ta deg tid og få ham til å ta seg tid også så du kan forske litt på følelsene dine!

Skrevet

Enig med de andre her.

Ta det med ro i starten, kan nok gjøre vondt hvis du strammer musklene første gang.

Etter at det har sluttet å gjøre vondt kan dere jo begynne å eksperimentere.

:vinke:

Skrevet

Er enig med de andre. Første gangen skal du bare nyte det, om du greier det :-? Du skal ikke tenke på teknikker og stillinger, da. Bare gjøre det som er naturlig for dere.

Skrevet

Hva kan jeg si, annet enn at jeg er enig med de andre. Bli kjent med deg selv først, deretter kan du begynne å bli kjent med ham. Hva menn liker kan være ganske variabelt.

Skrevet

og stramme underlivs musklene, kan både være godt for deg selv, og partneren din..... det er jo bare og prøve det!!

du kan være stolt at du har vært jomfru så lenge, skulle bare ønske at jeg hadde vært like smart som deg, og ventet så lenge....

ønsker deg lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...