AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Jeg er generelt ganske dårlig til å prøve nye ting innen mat, men idag skulle jeg være flink å prøve det "nye" produktet Biola (jordbær). Har aldri prøvd noen av variantene, og det blir ingen flere heller. Det var litt som jeg fryktet - en dårlig etterligning av drikkeyoghurt. Som om noen hadde tatt kulturmelk og prøvd å lage drikkeyoghurt av det....usj! Ville bare dele det med noen Anonymous poster hash: 5d411...bde
Djungelvrål Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Jeg syns den smaker fantastisk godt, bare synd det er så mye sukker i den. Vel vel Jeg liker biolasmaken, syns den smaker litt som rømme. Kjøper gjerne naturellvarianten og har oppi en dæsj funsaft. Endret 29. juli 2015 av DreamOn 2
peppermyntete Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Nå er jordbær den mildeste varianten på smak da, altså den som smaker minst bær! Anbefaler deg å prøve solbær som smaker mye mer og er skikkelig frisk! Eller blåbær som er litt tynnere.
Mis(s)Understood Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Det er veldig mye sukker i mange av variantene En av dem er uten, nemlig Biola Zero Mango. Den kjøper jeg, når jeg finner den. Liker den jeg
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Jeg spyr umiddelbart av biola Bra brekningsmiddel om man er fyllesyk og ikke har drukket nok til å spy opp faenskapet. Anonymous poster hash: 80597...9d5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Jeg synes at nesten all drikke med jordbærsmak er helt jævlig. F.eks Milkshake; jeg elsker den med sjokolade,men den med jordbær smakte spy. Jeg drikker Biola , men da funker bare den med blåbær, alt annet smaker spy. Anonymous poster hash: b1e5a...403
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Må kanskje prøve en annen variant da. Jeg får ned den med jordbærsmak, men hver slurk får meg bare til å tenke "her er det noe feil". Blir blåbær neste gang. TS Anonymous poster hash: 5d411...bde
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Den med jordbær er virkelig ikke god. Kan anbefale den med solbær Anonymous poster hash: 3653d...c98
Djungelvrål Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Jeg synes at nesten all drikke med jordbærsmak er helt jævlig. F.eks Milkshake; jeg elsker den med sjokolade,men den med jordbær smakte spy. Jeg drikker Biola , men da funker bare den med blåbær, alt annet smaker spy. Anonymous poster hash: b1e5a...403 Du synes syrnet melk tilsatt fruktsmak smaker som halvfordøyd mat tilsatt magesyre? Interessant. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Jeg holder meg langt unna Biola av helsegrunner. Medisinsk fullstendig utestede melkesyrebakterier uten resept? Galskap hele greia. Skulle aldri vært tillatt for kommersielt salg...Anonymous poster hash: 63043...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå