Gå til innhold

Skulle prøve Biola - fysj!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er generelt ganske dårlig til å prøve nye ting innen mat, men idag skulle jeg være flink å prøve det "nye" produktet Biola (jordbær). Har aldri prøvd noen av variantene, og det blir ingen flere heller. Det var litt som jeg fryktet - en dårlig etterligning av drikkeyoghurt. Som om noen hadde tatt kulturmelk og prøvd å lage drikkeyoghurt av det....usj! :eeeh: Ville bare dele det med noen  :laugh: 

Anonymous poster hash: 5d411...bde
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/957524-skulle-pr%C3%B8ve-biola-fysj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns den smaker fantastisk godt, bare synd det er så mye sukker i den.  Vel vel

Jeg liker biolasmaken, syns den smaker litt som rømme.  Kjøper gjerne naturellvarianten og har oppi en dæsj funsaft. 

Endret av DreamOn
  • Liker 2

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes at nesten all drikke med jordbærsmak er helt  jævlig. F.eks Milkshake; jeg elsker den med sjokolade,men den med jordbær smakte spy.

Jeg drikker Biola , men da funker bare den med blåbær, alt annet smaker spy.

Anonymous poster hash: b1e5a...403

Jeg synes at nesten all drikke med jordbærsmak er helt  jævlig. F.eks Milkshake; jeg elsker den med sjokolade,men den med jordbær smakte spy.

Jeg drikker Biola , men da funker bare den med blåbær, alt annet smaker spy.

Anonymous poster hash: b1e5a...403

Du synes syrnet melk tilsatt fruktsmak smaker som halvfordøyd mat tilsatt magesyre?   Interessant. :filer:

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg holder meg langt unna Biola av helsegrunner. Medisinsk fullstendig utestede melkesyrebakterier uten resept? Galskap hele greia. Skulle aldri vært tillatt for kommersielt salg...

Anonymous poster hash: 63043...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...