AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Har lyst å la den naturlige hårfargen komme til syne igjen, så ikke farget håret på 6 mnd. Etterveksten ser ikke så grå ut lengre, og det gamle fargete delen av håret glir litt inn i håret (brunt hår med overgang til litt gyldne brunfarger med overfarget hår i tuppene). Er det mulig å fjerne det gyldne i håret? Vet blåshampo fungerer på blondt hår, vil det gi samme/lik effekt for brunt hår? Bare for å fjerne litt av det gyldne. 😊 Har hørt om sitron for lysere hår. Dette er jo bleking, ønsker så lik fargetone som mulig mellom ettervekst om det gylne brune. Har selv "kommunegrått brunt hår" Anonymous poster hash: 6c145...302
Filippa90 Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Ja, blåshampo om det er mer mot oransje og lilla om det er gult
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Ja, blåshampo om det er mer mot oransje og lilla om det er gult Takk for hjelp:) Anonymous poster hash: 6c145...302
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Jeg har prøvd å finne en blåshampo, men havnet bare på blogg Lurer på om det er noen som vet hvilken blåshampo jeg kunne gått for? Har fått med meg at det er en som heter Loreal Silver, gå for den? TS Anonymous poster hash: 6c145...302
Banks Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Jeg har prøvd å finne en blåshampo, men havnet bare på blogg Lurer på om det er noen som vet hvilken blåshampo jeg kunne gått for? Har fått med meg at det er en som heter Loreal Silver, gå for den? TS Anonymous poster hash: 6c145...302 Loreal sin silver og fudge sin clean blonde er veldig blåpigmenterte og "sterke". Tror ikke du finner blåere shampo enn de. Tror ikke det vil hjelpe så mye på det som er farget brunt (brunt inneholder både rødt og gult) og må litt sterkere saker for å knekke de røde pigmentene. Jeg tror du vil få kaldere farge i ditt naturlige hår, og gjøre kontrasten større mellom det naturlige og det fargede. Jeg har jo ikke sett deg og vet ikke hvor mørk du er, så dette er bare noe jeg TROR vil skje i og med at du er mørk og ikke blond. Skal du fortsatt prøve, bruk blåshampoen i lengdene dine og den vanlige shampoen din i bunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå