AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Kan dere anbefale en app eller en nettside hvor jeg kan registrere kalorier? Jeg har gode erfaringer med vg's vektklubb fra før. Men kunne godt ha tenkt meg å teste ut noe annet som kanskje er noe billigere. Lastet ned lifesum i sted og den funker ikke på mitt nettbrett av en eller annen grunn.Anonymous poster hash: 6e259...391
Sharon90 Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Synd ikke lifesum fungerer, den er utrolig enkel og grei. Jeg sverger til den nå jeg teller. Hatt den siden 2013
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Det er mange muligheter. Myfitnesspal er det mange som bruker, men jeg misliker at jeg ikke kan legge inn gram i oversikten. Diett.no er også fin, men den har blitt en betalingstjeneste. Mylog er gratis (tror jeg), men den er litt tungvint siden det ikke går an å lage "måltider" som enkelt kan kopieres inn. Anonymous poster hash: 841ff...15a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Koster litt, men jeg synes vektklubb er overlegent bedre enn gratisversjonene.Anonymous poster hash: e7045...3aa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Myfitnesspal er super! Elsker at den har strekkodefunksjon! Anonymous poster hash: e9c5f...b12
Gjest Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Lifesum er bedre enn MyFitnessPal, som igjen er bedre enn vektklubb, etter min erfaring. MyFitnessPal er litt mer knotete og rotete enn Lifesum og Vektlubb, så mulig du som er vant med vektklubb ikke vil like den. Personlig syns jeg vektklubb er skikkelig bortkastede penger, alt de har der kan man få gratis andre steder. Men hvis Lifesum ikke fungerer for deg er det kanskje det beste alternativet. Både LS of MFP har strekkodefunksjon, mens vektklubb har verken det eller egen app.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Jeg liker nettverket og back-upen jeg får på Vektklubb. Hadde ikke valgt det kun for registrering. Lifesum er den beste appen synes jeg. Tror jeg ville sjekket med support hvorfor det ikke virker før jeg prøvde noe annet. Viktig at sånt er enkelt ellers går man fort lei!Anonymous poster hash: 9b74d...777
mijaa Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Jeg bruker sidene til Grete Roede, og er strålende fornøyd med de! Jeg har prøvd meg på Lifesum, men der falt jeg litt av etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå