Gå til innhold

Billigst mulig langweekend til Berlin for to voksne i begynnelsen av august? Eller senere på høsten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Skal ta med en god venn til Berlin i begynnelsen av august. Tenker i utgangspunktet torsdag til søndag. Eller fredag/mandag, lørdag/tirsdag. Har ikke så stort budsjett, så må prøve å få gjort dette så billig som mulig. Av denne grunn kan jeg også vente til senere på høsten om det er vesentlig billigere da, men helst nå i august.

Begynte å søke etter billetter på tickets.com, men ble ikke så billig som jeg hadde håpet på.

Noen tips til hvordan eller hvor man kan finne billigst mulig? Er så bortskjemt at jeg alltid har hatt andre som har bestilt tur når vi skal, så ble litt usikker :) Tenker kanskje det er noen triks eller tips vi uvitende ikke vet om. For eksempel fikk en kamerat av meg 40% rabatt på et hotell i Barcelona vet jeg, men han er der nå så har ikke fått spørre han hvordan :)

Takk for svar! Ønsker gjerne tips til både flybilletter og hotell. Trenger ikke noe luksushotell men fint om det er OK standard.

Anonymous poster hash: ea410...a8c
Skrevet

Restplass på finn.no, masse turer til Berlin.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Godt tips! :) Finner vel ikke noe billigere enn det der kanskje?

Skal kikke litt nærmere i morgen. Mulig det blir senere på høsten og ikke nå i august.

Anonymous poster hash: ea410...a8c
Skrevet

Noen innspill:

Blir nok billigere om du venter til litt ut på høsten. Så nærme avreise og fortsatt i skoleferien er flybillettene nok dyre.

Momondo kan jeg anbefale for å finne de billigste flybillettene. Billig hotell hvis du klarer å reise uspesifisert vil du nok finne på Hotwire. Der kan få et 4 stjerners hotell med sentral beliggenhet feks siste helgen i August for kr 650 per natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...