AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Hei Jeg har et familiemedlem som har vært litt klåfingret ("tilfeldig" tatt meg på puppene) opp igjennom og ellers ikke er så enkelt å forholde seg til. Når jeg var yngre fant jeg meg på en måte i det og var vant til at den personen "bare er sånn" og er litt rar. Etter at jeg begynte å gå til psykolog og snakke om det, har jeg fått en veldig sterk reaksjon. Jeg føler at jeg får angst bare av å tenke på å møte på denne personen. Når h*n kom uvarslet på besøk begynte jeg å hyperventilere og hadde bare lyst til å flykte. Selv om det ikke er sikkert at h*n tafser nå lenger har jeg ikke lyst til å risikere det om dere skjønner. Spesielt gjør det familiesammenkomster vanskelig og jeg har holdt meg unna så godt jeg kan de siste årene. Problemet er bare at jeg får så dårlig samvittighet. Jeg skulle jo ønske at ting var enklere. Helst vil jeg slippe å se den det gjelder noe mer, men er det å overreagere? Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: 9d648...7e8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Jeg hadde sagt det som det var til min nærmeste familie og så hadde jeg unngått han. Det er viktig at du har det bra, det får de bare akseptere og forstå. Anonymous poster hash: 08a4e...42e
Florence Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Du bør nok bare fortelle det som det er, men du kan dessverre risikere at noen ikke tror deg siden det er noe som er vanskelig å bevise.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Hei, TS her. Takk for svar Jeg har forklart det for noen av mine nærmeste og det er også et par av de som har observert (og opplevd) det, så de tror meg nok. Problemet er vel mer samvittigheten min... siden det gjør ting så vanskelig å skulle unngå noen. Iallefall når jeg er den eneste som gjør det. Anonymous poster hash: 9d648...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå