Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #1 Del Skrevet 10. september 2004 Hvor i Oslo får jeg kjøpt perler og tilbehør for å lage smykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #2 Del Skrevet 10. september 2004 Her burde du finne det du måtte ønske.... http://www.aries.no/ Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. september 2004 #3 Del Skrevet 10. september 2004 Panduro på Torshov. Tiimari på Gunerius-senteret hadde også en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #4 Del Skrevet 10. september 2004 Perlehuset i Grønnegt.1 i Oslo (ved Hegdehaugsveien). Har ikke vært der selv men de har vistnok mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #5 Del Skrevet 10. september 2004 Det er den i Grønnegt. som linken min over viser til.... Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. september 2004 #6 Del Skrevet 10. september 2004 http://www.glassperler.no/ Det er her jeg kjøper det meste av perler til mine smykker! :-) (Ta en titt på smykkene mine HER) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #7 Del Skrevet 10. september 2004 Her hadde de virkelig mye fint, men siden er stengt for bestilling. er det noen andre sider som har tilsvarende? Kaia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grublerinnen Skrevet 14. september 2004 #8 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg vet at Steffens i Kongensgate har endel esker med div perler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #9 Del Skrevet 14. september 2004 Gems.no mye lekkert. Har ikke betilt herifra ennå, så jeg kan ikke si noe om service eller leveringstid,hvis andre har erfaring så er jeg gla for å høre om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #10 Del Skrevet 2. oktober 2004 Mange steder er jo dette veldig dyrt, f.eks. Panduro har jo rimelig stive priser. Kjenner man noen som er i "pyntebransjen" (eks. hobbybutikk, blomsterbutikk) går det jo an å høre med de neste gang de skal handle engros om de kan kjøpe med det man skal ha. Dette er jo vanvittig mye billigere. Vet dog ikke hvor lovlig dette er og hvordan man gjør det i forhold til betaling/kvitteringer/regnskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå