AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Så grusomt! http://www.nrk.no/verden/jane-birkin-krev-at-hermes-doyper-om-ikonisk-veske-1.12477026 Anonymous poster hash: a1e84...7c7 1
wintergirl Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Motbydelig Skal holde meg laaaaaaangt unna det der. Hva feiler det enkelte mennesker? 2
Macro Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 En ting er bruk av pels og skinn, men jeg kan ikke fatta og begripe hvorfor dyr skal flås levende att på til. Kan de ikke ta seg bryet med å avlive i det minste? 3
wintergirl Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 En ting er bruk av pels og skinn, men jeg kan ikke fatta og begripe hvorfor dyr skal flås levende att på til. Kan de ikke ta seg bryet med å avlive i det minste? Helt enig! Tror slike er sadister! Må de jo være, hvem ellers normale mennesker klarer å gjøre sånt? 1
Gjest Angry Man Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Må være noe alvorlig galt oppe i hodet deres. Skjønner ikke at noen vil påføre noe annet levende vesen unødvendig smerte uten en jævla god grunn. Folk som det der, eller folk som de norske selfangerne for lenge siden som ble fanget på kamera av han selfangstinspektøren som måtte rømme til sverrige, eller de syke kineserne som mener at kjøttet smaker bedre når dyret har blitt pint, skulle seriøst vært sendt til en jævla øde øy omringet av sultne haier. Sånt pakk har ikke verden bruk for.
wintergirl Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Må være noe alvorlig galt oppe i hodet deres. Skjønner ikke at noen vil påføre noe annet levende vesen unødvendig smerte uten en jævla god grunn. Folk som det der, eller folk som de norske selfangerne for lenge siden som ble fanget på kamera av han selfangstinspektøren som måtte rømme til sverrige, eller de syke kineserne som mener at kjøttet smaker bedre når dyret har blitt pint, skulle seriøst vært sendt til en jævla øde øy omringet av sultne haier. Sånt pakk har ikke verden bruk for. Tror mennesker som liker å pine dyr ikke er så gode mot mennesker heller. Dyr er verdifulle skapninger med følelser. Skulle gjort mot dem som du sier ja. Lurer på hva de hadde følt da, med mindre de ikke er total psyko i hue
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Åherregud. Helt sykt! Syke syke mennesker. :-( Anonymous poster hash: 3610e...1bf
wintergirl Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Er dere virkelig sjokkert over dette? Er ikke sjokkert over at det finnes så onde mennesker nei, men klarer aldri å venne meg til å verken se eller høre om det. Tortur er utrolig forferdelig både mot dyr og mennesker. 1
Vampen Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 Nå er Hermès i en prisklasse som betyr at jeg ikke akkurat trenger å gjøre en innsats for å styre unna. Men ja, det er ingen tvil om at praksisen er forkastelig. 2
Gjest Angry Man Skrevet 30. juli 2015 #11 Skrevet 30. juli 2015 Er dere virkelig sjokkert over dette? Nei virkelig ikke. Er smertelig klar over at rundt 4% av menneskeheten er samvittighetsløse sosiopater. som mangler empati for både mennesker og dyr. Så jeg blir ikke akkorat sjokkert når jeg møter på noen, men det irriterer meg likeså at de får operere fritt til den grad de gjør i samfunnet.
LeneXCII Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 Grusomt, men overhodet ikke overraskende, tatt i betraktning hvordan mennesker blir behandlet i mange deler av verden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå