Gå til innhold

tannlege

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kor lenge er det sidan dere sist var til tannlegen?

Eg begynnar å nærma meg 3 år...og driv å motivera meg til å ta ein telefon...nokon som veit om ein/ei flink tannlege i Bergen, så send gjerne pm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos tannlegen i januar og ingen hull :sjarmor: Så da er det faktisk 24 år siden sist jeg hadde hull i tennene, men det blir vel min tur en dag også :wink: kast deg på tlf.like greit å få det gjort, ønsker deg lykke til....

Skrevet

Jeg skal til tannlegen nå, jeg. Er ikke så veldig happy for det, nei... Og jeg var forrige fredag, for å trekke en visdomstann.

Jeg går til tannlegen når jeg _må_, ellers prøver jeg å glemme at det eksisterer tannleger.

Skrevet

Jeg var for et par uker siden, og skal igjen om en uke. Skal nok en del ganger til etter det.. :-?

Men nå blir det bra, i hvertfall! :wink:

Skrevet

Går som regel til tannlegen med rundt 14-15 måneders mellomrom. Var der i februar sist, så da drøyer jeg vel til april eller noe neste gang...

Har en snill og kjempeflink tannlege i Oslo, men det blir nok litt langt for deg ja...

Skrevet

Jeg er hos tannlegen to ganger i året. :o

Men jeg er kokk av yrke og da blir det en del småspising hele arbeidsdagen, og det går ut over tennene må vite. :)

Pluss at min tannlege er supersexy. :sikle::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...