Gå til innhold

Nå må verden jaggu invadere USA!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og hva er galt med å ha en høyrevendt kanal som balanse til de venstrevendte? Inget land har større bredde i media enn Usa. På det område er Norge et u-land i forhold (som delvis kan unnskyldes med liten befolkning)

:hoho: ..beklager.... :hoho: Mener du at når fem personer kontrollerer media, så er dèt bredde i ett land med mange millioner mennesker??? :o

Husk at en "venstrevridd" kanal i USA er sammenlignbart med Høyre i Norge.... jaja...Verden vil bedras!!

Skrevet

Hvis du faktisk hadde lest aviser og fulgt med på amerikanske kanaler ungdumiell så hadde du sett at jeg hadde rett

Skrevet

noen mennesker er bare så fantastisk lettlurte.

Skrevet
noen mennesker er bare så fantastisk lettlurte.

Ja det er tragisk

Skrevet

Må jeg begynne å ignorere deg igjen? Synes vi hadde kommet opp på et bedre nivå

Skrevet

lille venn, å si 'jeg har rett' er ikke noe argument.

at du tydeligvis vet nada om eierskapsstrukturer i am massemedia og heller ikke vil vite det er ikke noe argument.

du tror hva det passer deg tro, men så lenge alt du kan komme med når det gjelder belegg for påstandene dine er den verbale ekvivalenten av å trampe i bakken, får du heller overlate faktakunnskapen til andre.

Skrevet

At noen få eiere har kontroll over store deler av media behøver ikke bety at de har en politisk agenda. De kan faktisk kun være interesert i penger og dermed opprette kanaler/aviser etc. med innhold som appelerer til forskjellige grupper. Kartet ditt stemmer ikke med terrenget,det er stor variasjon i amerikanske media og det ville du sett hvis du hadde giddet å lese/se på dem.

Skrevet

vennen, jeg er pokka nødt til å analysere am massemedia hvis jeg skal stå til eksamen.

foreslår at du innser at du er på dypt vann, og at metaforene dine er en smule forvirrede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...