Gå til innhold

Fertilitas klinikk i Tallin!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! ☺

Jeg har prøvd å finne ut litt om denne klinikken å lurer på om noen her inne har erfaring med den? Jeg skal ta fettsuging av lår, å sålangt har jeg lest brae ting om de - men vil jo gjerne høre mer😊 å om det er noen som skal dra ila høsten nedover? Jeg vil gjerne komme i kontakt med noen som har vært, vurdere eller skal! 😁👌

Endret av deprim
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal ikke fettsuge lår selv, enda. Men vil ta anklene, men det blir ikke til høsten. Hvorfor velger du en klinikk i Tallin? Er det billigere, bedre leger...? Vil gjerne ha oppdatering :)

Endret av wintergirl
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mye billigere, ennå man må reise litt! :-) har søkt og lest mye bra om klinikken, å er mange nordmenn som reiser dit! De har også norsk agent som kan svare og hjelpe deg på vei også, fikk svar fra en igår! Fant også en blogg (martaalise, tror jeg den heter) prøv å google 😊 hun og kjæresten hadde vært der å gjort en del.. i Norge er det jo vanvittige priser, 24000,- + 22.000 (for det jeg skal, kan jo fort bli mere også da det er en ca pris på det jeg har sagt jeg vil gjøre)også kan man dele siste på 2 fordi man får halv pris visst man tar flere behandlinger (så 35000,- + reiseutgifter for min del..så visst jeg sier vel 40000. )skal sende inn bilder imorgen og får mer nøyaktig pris da.. skal oppdatere deg da 😃 sjekk www fertilitas.no tror jeg det var !

Men vil gjerne komme i kontakt med noen som har vært der eller skal dit 😃

Anonymous poster hash: b77f8...b4b

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal ikke fettsuge lår selv, enda. Men vil ta anklene, men det blir ikke til høsten. Hvorfor velger du en klinikk i Tallin? Er det billigere, bedre leger...? Vil gjerne ha oppdatering :)

Jeg fikk e-post fra de her om dagen, å for å fettsuge lår/rumpe for meg, vil det komme på 1750 euro, da må jeg også være der i 2 døgn! Det er ca 15500,- i NOK idag!

Skrevet

Jeg fikk e-post fra de her om dagen, å for å fettsuge lår/rumpe for meg, vil det komme på 1750 euro, da må jeg også være der i 2 døgn! Det er ca 15500,- i NOK idag!

Wow! Det er virkelig ikke verst. Og hvis de i tillegg er så flinke så er jo det helt suverent:) Har du en link til det sykehuset?

Skrevet

Ja, det er mye billigere, ennå man må reise litt! :-) har søkt og lest mye bra om klinikken, å er mange nordmenn som reiser dit! De har også norsk agent som kan svare og hjelpe deg på vei også, fikk svar fra en igår! Fant også en blogg (martaalise, tror jeg den heter) prøv å google 😊 hun og kjæresten hadde vært der å gjort en del.. i Norge er det jo vanvittige priser, 24000,- + 22.000 (for det jeg skal, kan jo fort bli mere også da det er en ca pris på det jeg har sagt jeg vil gjøre)også kan man dele siste på 2 fordi man får halv pris visst man tar flere behandlinger (så 35000,- + reiseutgifter for min del..så visst jeg sier vel 40000. )skal sende inn bilder imorgen og får mer nøyaktig pris da.. skal oppdatere deg da 😃 sjekk www fertilitas.no tror jeg det var !

Men vil gjerne komme i kontakt med noen som har vært der eller skal dit 😃

Anonymous poster hash: b77f8...b4b

Ser du la med en link der ;) Skal sjekke det ut.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg har vært der. Tok fettsuging av mage, lår og overarmer. Kan si med engang at fettsuging er bortkastet penger med mindre du har den vekten du ønsker å ha bortsett fra fett som ikke forsvinner når man går ned i vekt..

Anonymous poster hash: 679cb...016

Skrevet

Jeg har vært der. Tok fettsuging av mage, lår og overarmer. Kan si med engang at fettsuging er bortkastet penger med mindre du har den vekten du ønsker å ha bortsett fra fett som ikke forsvinner når man går ned i vekt..

Hvorfor synes du det? Ble du ikke fornøyd med resultatet eller...? Man får vel ikke ta fettsuging med mindre man er "normal" vektig om jeg har skjønt det rett - men et jo en anneb ting hva man føler selv. ... blir glad om du utdyper 😊

Skrevet

Jeg var ikke sykelig overvektig men veide vel nesten 20 kilo mer enn hva jeg gjør idag og ifølge bmi var jeg overvektig. Jeg var desperat etter å gå ned i vekt og trodde fettsuging ville være en quickfix men der tok jeg feil.. Heldigvis ble dette vendepunktet for meg, etter fettsugingen så jeg at det eneste som ville fungere var kostholdsendring og med det gikk jeg ned over 20 kilo tilsammen:)

Mitt opphold på klinikken i Tallin startet slik: ble hentet på flyplassen av en liten dame og satt inn i en sliten taxi, vi kjørte og kjørte og jeg var faktisk litt redd (føltes ut som en scene fra skrekkfilmen Hostel). Men vi kom frem til klinikken tilslutt og det så rent og greit ut der, fikk et rom og hilste på kirurgen som tegnet på meg og informerte litt. Fikk beskjed om å være helt naken, hadde på meg en morgonkåpe. Så ble jeg hentet og fulgt inn til operasjonsrommet, der var det flere sykepleiere etc, ble bedt om å kle av meg å legge meg på operasjonsbenken, heelt naken! Det var veldig ubehagelig som dere sikkert skjønner. La meg ned og begynte å bli veldig redd og nervøs.. Der jeg lå helt naken med flere ukjente folk rundt meg. Husker ikke så mye fra jeg lå der for var nok full av adrenalin. Plutselig hang en sykepleier over meg å sier: "nightynight". Etter dette våkner jeg opp av at hele meg rister fordi jeg fryser så, fikk et teppe pakket over meg og sov litt omhverandre. Lå da på oppvåkningsrommet med andre pasienter. Var koblet til saltvannsoppløsning og måtte ligge på det rommet i timesvis ( hele dagen). Senere på kvelden når jeg var litt mer våken og det begynte å bli mørkt ute ble jeg plutselig veldig kvalm og kastet opp. Så fikk jeg en sprøyte i låret (mot blodpropp) før jeg endelig fikk dra til rommet mitt og sove natten der. Smertene jeg hadde kan sammenlignes med stølhet eller det å ha blitt mørbanket.. Så det ble veldig vanskelig å reise seg etc. Dagen etter ville jeg og samboeren min dra for å sjekke inn på et fint hotell istedet, det var egentlig ikke ok for klinikken men vi presset på. Forlot klinikken dagen etter og var i grei form, gikk tilogmed en tur og fikk sett litt av byen. Magen så litt "tømt" ut med løs hud, dette strammet seg fort. I ettertid var det ikke særlig forskjell egentlig.. Jeg hadde nok fått samme resultat av 2 uker med endret kosthold 😜 så for mindel var det ikke verdt det. Men folk er selvfølgelig forskjellig og alt er individuelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...