AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Hei! Ved en feil klarte en sokk og havne inn i hvitvasken min, og spesielt en hvit genser ble veldig.. grå. Jeg har tidligere sett folk som har farget diverse tøy i andre farger og lurte på om det for eksempel går an å kjøpe noe som jeg kan 'farge' denne utvasket hvite genseren om til for eksempel svart? Er en av mine yndlingsgenser, og hadde nok vært like glad i den svart som hvit! Hjelp! Anonymous poster hash: 61ddd...2a1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Fra hvitt til svart er skjelden vellykket. Og farge i vaskemaskin er og flere som har fortvilet over på kg. Kan du ikke heller prøve å bleke den hvit igjen med klorin, eller Vanish? Anonymous poster hash: 7123f...4ae
Miriamhn Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har prøvd Vanish. Det funket ikke, hvis ikke det er noen hemmelige triks der ute. Den er blitt veldig grå, nesten så det ser ut som den skal være grå Kan jo prøve å bleke den, men det er blonder på genseren, og leste et sted at det sjeldent blir bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå