Gå til innhold

Vaske veske ? Rens? Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ååh, så kjipt og ikke første gangen det skjer... :trist:

Jeg kjøpte nettopp en ny lys ( ganske stor) veske/ bag. Første dagen jeg bruker den ,klarer jeg å få hele siden ( som jeg hadde mot kroppen) misfarget.. Ser ut som skitne / sorte partier... 

Jeg regner med det er tightsen min som har sverta av, men samtidig synes jeg det er utrolig rart, da det er en tights som er godt brukt og tilogmed slitt! :vetikke:

Skjønner ikke helt hva annet det kan være, da den andre siden ( som jeg hadde ut fra kroppen) er helt fin...

Som sagt ikke første gang dette skjer, har en annen hvit veske som også har samme type misfarging etter kun ett par bruk...

Det jeg lurer på er, går det ann å vaske vesken i vaskemaskinen? Eller burde jeg sende den inn til rens? Forsøkte med varmt vann, klut og zalo men det tok ikke bort litt engang... :jolie:

Anonymous poster hash: 43628...3e8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper hvis du sier hva vesken er laget av? Skinn? Stoff? Plast? 

Anonymous poster hash: b07a5...ae1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vasket vesker i maskin. Men den dyreste jeg har kostet 199,- så tok det ikke så tungt om den skulle bli ødelagt. Men du må se an materialet som den er laget av. Ville ikke vasket hva som helst i maskin. Ofte er det en vaskeanvisning inni vesken.

Anonymous poster hash: 0674e...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Skinnvesker kan du ikke vaske.

Ta vesken med tilbake dit du kjøpte den og spør om råd.

Forøvrig sprayer jeg alltid vesker og sko med imprignering før bruk fordi den da ikke trekker til seg så lett smuss og annen forurensing.

Anonymous poster hash: 19bb9...c13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...