AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Hei.. Jeg fikk en kvise på ryggen for en liten stund tilbake siden. Jeg så i ettertid at kvise ble rød, som om den er veldig betent og det gjorde og gjør forsatt vondt til tider, spesielt hvis jeg har på bh, for da treffer den ene stroppen kvisa/bylla. Nå har denne kvisen, bylla blitt blå. Jeg har prøvd selv og klemme den, men får det ikke til også gjør det faens så vondt når man klemmer. Det kom også en ny kvise redd ved siden av,litt oppå denne blå. Som så klar ut til å poppes men det gikk ikke. Tenkter at jeg må ta turen til legen/hudlegen ellrn. Men tenkte å se om noen andre har opplevd noe av det samme? Og vet hva dette er? Også det er ufarlig ellr ei.. Hilsen bekymret jenteAnonymous poster hash: fab5e...ccc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 La det hele få fred, så ordner kroppen opp i det selv. Det blir blå/svart fordi du har klemt og fått en blødning under huden på samme måten som når du slår deg og får en blåveis et annet sted på kroppen. Ikke stikk hull eller rot mer med kvisen eller "døggablodet". Anonymous poster hash: f7831...a6f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Det er neppe noe farlig. Kanskje et inngrodd hår eller noe. Eksen min fikk et slikt et akkurat rundt brystvorten og den så blå ut tilslutt og var ekstremt øm og vond helt til den sprakk. Da rant det blod i strie strømmer som var omtrent svart. Kan sikkert være greit å få en lege til å poppe den. Anonymous poster hash: cc862...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå