Lovvi Skrevet 10. september 2004 #1 Del Skrevet 10. september 2004 Må fortelle hva min datter på 9 år og ennes venninnes siste påfunn... De hadde laget en svæææær plakat hvor det stod: "navnet mitt" SINGEL Hvis du vil snake med henne, ring "********" Deretter hadde de limt på et gammelt passbilde av meg... De hadde så hengt opp denne på lyktestolpen utenfor huset vårt.... de er jo søte også, da! De syns tydeligvis ikke det er no`stas at jeg ikke har noen kjæreste, selv om jeg har det bedre enn noensinne som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. september 2004 #2 Del Skrevet 10. september 2004 Hehe, det var jo søtt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. september 2004 #3 Del Skrevet 10. september 2004 barn har ganske god fantasi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. september 2004 #4 Del Skrevet 10. september 2004 Søte og oppfinnsomme barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå