Carrot Skrevet 29. juli 2015 #21 Skrevet 29. juli 2015 Så mye enklere verden ville være om folk snakket om det som plaget dem. Han kan være en sjenert fyr som ikke vet hvordan han skal snakke i edru tilstand og han kan være en som driter i deg - men svaret får du liksom ikke av å skrive i et forum pånett; det får du best ved å spørre personen selv. Å våge sette seg selv i en klein situasjon får i issuen ut av verden. Go for it!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #22 Skrevet 29. juli 2015 Kan du ikke gjøre det samme mot han? Når han skriver til deg neste gang, ikke åpne meldingen på to døgn. Du kan lage deg varsel på epost, slik at du får varsel der når han sender deg melding. Dermed kan du lese meldingen fra epost, uten at den blir åpnet på Facebook. Sa ser du om det er noe viktig eller om det ikke er så farlig om du gjør det samme tilbake til han som han gjør mot deg.Anonymous poster hash: 3f5ba...8ed Joo det var smart Det tror jeg at jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 0e265...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #23 Skrevet 29. juli 2015 Så mye enklere verden ville være om folk snakket om det som plaget dem. Han kan være en sjenert fyr som ikke vet hvordan han skal snakke i edru tilstand og han kan være en som driter i deg - men svaret får du liksom ikke av å skrive i et forum pånett; det får du best ved å spørre personen selv. Å våge sette seg selv i en klein situasjon får i issuen ut av verden. Go for it! Problemet er bare at jeg er forelsket i denne fyren, så ved å stille spørsmål og lage drama, da tror jeg bare at jeg kommer til å skremme bort han.. For han sa som sagt at han ikke var interessert, og så ga jeg han Space.. og så var det at han begynte å ta kontakt sånn som nå.. Vil ikke sette meg selv i en situasjon, så han tror at jeg må diskutere "oss' hele tiden .. Så er det ebdre å få frustrasjonen ut på nett haha .. Anonymous poster hash: 0e265...0f9
Carrot Skrevet 29. juli 2015 #24 Skrevet 29. juli 2015 Problemet er bare at jeg er forelsket i denne fyren, så ved å stille spørsmål og lage drama, da tror jeg bare at jeg kommer til å skremme bort han.. For han sa som sagt at han ikke var interessert, og så ga jeg han Space.. og så var det at han begynte å ta kontakt sånn som nå.. Vil ikke sette meg selv i en situasjon, så han tror at jeg må diskutere "oss' hele tiden .. Så er det ebdre å få frustrasjonen ut på nett haha .. Anonymous poster hash: 0e265...0f9 Så - hvorfor ikke si det til han i stedenfor KG? Ja hvis du ikke VIL være fanget i dette dramaet da og ikke vite "att-fram" på deg selv og situasjonen? Si at du hele veien har spilt med åpne kort og at du ikke er komfortabel med denne katt-mus-leken men vil vite hva som er greien med kontakten hans - det er ikke verre enn det. Ja, i verste fall trekker han seg unna, men da slipper du i allefall gå rundt og lure på hva som skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #25 Skrevet 29. juli 2015 Så - hvorfor ikke si det til han i stedenfor KG? Ja hvis du ikke VIL være fanget i dette dramaet da og ikke vite "att-fram" på deg selv og situasjonen? Si at du hele veien har spilt med åpne kort og at du ikke er komfortabel med denne katt-mus-leken men vil vite hva som er greien med kontakten hans - det er ikke verre enn det. Ja, i verste fall trekker han seg unna, men da slipper du i allefall gå rundt og lure på hva som skjer. Ja det er selvfølgelig riktig. hvordan tar jeg det opp? Venter han svarer på beskeden min, og så sier ifra? For nå er det jeg som sendte det siste.. Vil helst ikke "ikke ha fått svar" for å skrive en lang og dramatisk melding om mine følelser Anonymous poster hash: 0e265...0f9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #26 Skrevet 29. juli 2015 Hmm.. liksom han sa at han ikke var interessert... så lot jeg han være en stund, og så plutselig tikket det inn en melding om jeg ikke ville komme på besøk... Så har jeg vært litt avvisende, når han har skrevet i fylla, og prøvd å starte samtale på dagen, men der får jeg intet svar, da han "ikke leser" meldingene.. Anonymous poster hash: 0e265...0f9 Han er interessert i å få segnoe. Han sa selv han ikke er interessertAnonymous poster hash: f2937...207 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #27 Skrevet 29. juli 2015 Joo det var smart Det tror jeg at jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 0e265...0f9 Nei, det er ikke smart å spille spill om du vil oppnå et forhold. Et forhold skal ikkebygges på spill og tøysAnonymous poster hash: f2937...207
ops2 Skrevet 29. juli 2015 #28 Skrevet 29. juli 2015 Hvis en mann virkelig liker deg, er du ikke i tvil om det. Han rydder plass til deg i livet sitt, han finner tid til å tekste eller ringe. Denne mannen slenger ut en melding til deg når han vil ha en bekreftelse på at han fortsatt har draget. Han vet jo at du vil svare tilbake, for det gjør du hver gang. Så tester han litt, ser hvor langt han kan gå, hvor sløv han kan være med unnskyldningene. Han har deg hengende, og han nyter det. Dessverre, han er ikke forelsket i deg og sjenert. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #29 Skrevet 29. juli 2015 Nei, det er ikke smart å spille spill om du vil oppnå et forhold. Et forhold skal ikkebygges på spill og tøysAnonymous poster hash: f2937...207 Det vil jo uansett ikke bli noe forholdAnonymous poster hash: 3f5ba...8ed
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #30 Skrevet 29. juli 2015 Hvis en mann virkelig liker deg, er du ikke i tvil om det. Han rydder plass til deg i livet sitt, han finner tid til å tekste eller ringe. Denne mannen slenger ut en melding til deg når han vil ha en bekreftelse på at han fortsatt har draget. Han vet jo at du vil svare tilbake, for det gjør du hver gang. Så tester han litt, ser hvor langt han kan gå, hvor sløv han kan være med unnskyldningene. Han har deg hengende, og han nyter det. Dessverre, han er ikke forelsket i deg og sjenert. ØV.. Jeg er nemlig forelsket i han Dessverre .. Anonymous poster hash: 0e265...0f9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #31 Skrevet 29. juli 2015 ØV.. Jeg er nemlig forelsket i han Dessverre .. Anonymous poster hash: 0e265...0f9 ja hvis en mann liker en dame viser han det som oftest veldig tydelig. Anonymous poster hash: 22168...7f2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #32 Skrevet 29. juli 2015 Han har jo allerede sagt at han ikke er interessert. Så nå har du ikke rett til å blir sur dramaqueen når han dumper deg for godt etter den halvkleine sexen dere snart kommer til å ha i fylla. Han bare holder deg varm for å smøre egoet sitt og å ha tilgang på et enkelt ligg. Jeg tenker forøvrig mitt om ei dame som ikke har noe imot å spre beina for en fyr som behandler henne som søppel. Da er hun ikke noe bedre enn han.Anonymous poster hash: 90714...ecb
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #33 Skrevet 30. juli 2015 Han har jo allerede sagt at han ikke er interessert. Så nå har du ikke rett til å blir sur dramaqueen når han dumper deg for godt etter den halvkleine sexen dere snart kommer til å ha i fylla. Han bare holder deg varm for å smøre egoet sitt og å ha tilgang på et enkelt ligg. Jeg tenker forøvrig mitt om ei dame som ikke har noe imot å spre beina for en fyr som behandler henne som søppel. Da er hun ikke noe bedre enn han.Anonymous poster hash: 90714...ecb Woow du hørtes ikke bitter ut i det hele tatt .... For det første hvorfor tror du jeg er en sur dramaqueen? For det andre, så har jeg aldri sex i fylla uansett. For det tredje, så klarer jeg fint å ha sex uten følelser.. Jeg er jo allerede interessert i han. Om vi hadde hatt "halv klein sex", så kanskje jeg hadde blitt mindre interessert Det er ikke umulig.. Anonymous poster hash: 0e265...0f9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #34 Skrevet 30. juli 2015 Hvis en mann virkelig liker deg, er du ikke i tvil om det. Han rydder plass til deg i livet sitt, han finner tid til å tekste eller ringe. Denne mannen slenger ut en melding til deg når han vil ha en bekreftelse på at han fortsatt har draget. Han vet jo at du vil svare tilbake, for det gjør du hver gang. Så tester han litt, ser hvor langt han kan gå, hvor sløv han kan være med unnskyldningene. Han har deg hengende, og han nyter det. Dessverre, han er ikke forelsket i deg og sjenert. Desverre finnes det mange menn ( og kvinner) som unngår den de er interessert i pga div issues. Jeg er en av dem.Anonymous poster hash: f2937...207
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #35 Skrevet 30. juli 2015 Liksom hvorfor er det alltid damen som "skal gi" kroppen sin du gutten, og "spre beina".. Det er jo faktisk jeg som er interessert i han.. også sex.. så da blir det jo han som "sprer beina" for meg Han har jo allerede sagt at han ikke er interessert. Så nå har du ikke rett til å blir sur dramaqueen når han dumper deg for godt etter den halvkleine sexen dere snart kommer til å ha i fylla. Han bare holder deg varm for å smøre egoet sitt og å ha tilgang på et enkelt ligg. Jeg tenker forøvrig mitt om ei dame som ikke har noe imot å spre beina for en fyr som behandler henne som søppel. Da er hun ikke noe bedre enn han.Anonymous poster hash: 90714...ecb TS Anonymous poster hash: 0e265...0f9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #36 Skrevet 30. juli 2015 Desverre finnes det mange menn ( og kvinner) som unngår den de er interessert i pga div issues. Jeg er en av dem.Anonymous poster hash: f2937...207 Sånn er jeg også.. Jeg blir litt redd for å ta kontakt, for ikke å virke desperat.. Og da blir det ofte til at jeg ikke tar kontakt i det hele tatt. TS Anonymous poster hash: 0e265...0f9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #37 Skrevet 30. juli 2015 Høres ut som han er på gang med noen andre samtidig, også har han deg som back-up plan i tilfelle det ikke skulle fungere med hun andre. Jeg har gjort det samme selv - på tross av hvor råttent det er. Anonymous poster hash: c0284...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #38 Skrevet 30. juli 2015 foregår alt på fb....? Men når han er slik, synes jeg du skal holde dge unna han. For han virker ikke ut som han spiller kostbar heller, mer som at han bare gir F, og bare har lyst til å ha kontakt med deg når han selv gidder. Vrak han. Anonymous poster hash: 97447...d42 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #39 Skrevet 30. juli 2015 foregår alt på fb....? Men når han er slik, synes jeg du skal holde dge unna han. For han virker ikke ut som han spiller kostbar heller, mer som at han bare gir F, og bare har lyst til å ha kontakt med deg når han selv gidder. Vrak han. Anonymous poster hash: 97447...d42 Ja det hele foregår på facebook :/ Anonymous poster hash: 0e265...0f9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #40 Skrevet 2. august 2015 At han kun tar kontakt med deg når han er full og rørete, er et dårlig tegn. Især om det er ved stengetid/sengetid Anonymous poster hash: 56003...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå