Gå til innhold

Spiller han kostbar? Eller er han ikke interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han skriver - for så ikke å svare i to døgn.. - Så skriver han igjen, og svarer ikke igjen.. Så drikker han seg full, og daaaaaaa skriver han plutselig MASSE, og inviterer meg, og legge planer, og vi skal gjøre ditt og datt.. OG så hører jeg faen ikke noe fra han i flere døgn igjen, utover korte og kjipe svar... Har prøvd å ikke gi han noe mer, enn det han gir meg, for ikke å virke desperat..

Liksom man ser jo på facebook om folk har lest meldingen, og han har ikke lest meldingen min i 24 timer nå, og han er online hele tiden av og på.. Så jeg skjønner jo at han med vilje ikke leser dette, for så å svare senere..

Så jeg lurer på om han rett og slett ikke er interessert og booty call'er meg? Eller om han spiller kostbar for å få meg interessert, og så klarer han ikke lenger holde det når han bli full, og det er derfor han skriver i fylla..

Hjeelp meg ? Holder på å bryte sammen av spenning her :P

Anonymous poster hash: 0e265...0f9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at om han ikke hadde vært interessert, kunne han jo bare lest meldingene og ikke ha skrevet noe svar. Men han velger bevisst ikke å lese de, før det har gått et visst antall timer.. Så det virker jo litt som om han spiller et spill for å få meg interessert?

AnonymBruker
Skrevet

Han leker med deg. Og det er da du skal vise at du ikke finner deg i det, ved å avslutte kontakten.

Anonymous poster hash: f4f69...81c
AnonymBruker
Skrevet

Han leker med deg. Og det er da du skal vise at du ikke finner deg i det, ved å avslutte kontakten.

Anonymous poster hash: f4f69...81c

Jamen hvordan kan jeg avslutte kontakten når han ikke skriver akkurat nå ? Vente ti han skriver mye igjen, og så si at jeg ikke finner meg i det? :P Hva hvis han bare har travelt resten av tiden da ? Og han bare tenker "wtf har hun fått mensen" eller noe :P

Skrevet

Huff, folk ass. Skjønner veldig godt at du synes det er frustrerende. Det er så kjipt når folk spiller spill i dating. Prøv å ikke svare han i det hele tatt, ikke svar på 1-2 meldinger. Hvis han er interessert vil dette kanskje stresse han og da vil han ta mer kontakt. Hvis ikke, så vil kontakten bare dø ut, og det er like greit. ELLER du kan aktivt og åpenlyst flørte med noen andre på face, samtidig som du ignorere han. Barnslig, men han begynte 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff, folk ass. Skjønner veldig godt at du synes det er frustrerende. Det er så kjipt når folk spiller spill i dating. Prøv å ikke svare han i det hele tatt, ikke svar på 1-2 meldinger. Hvis han er interessert vil dette kanskje stresse han og da vil han ta mer kontakt. Hvis ikke, så vil kontakten bare dø ut, og det er like greit. ELLER du kan aktivt og åpenlyst flørte med noen andre på face, samtidig som du ignorere han. Barnslig, men han begynte

Jeg er så sykt enig.. HAN begynte.. Og hvis det er spill han vil ha, så er det spill han skal få! :P Kan godt prøve ikke å svare i det hele tatt.. Men så dør jo spillet her. Jeg er jo forelsket i han..

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor forresten så langt fra hverandre, at om dette er booty calling, så er han ikke så veldig smart... Og det vet jeg han er.. Så det gir lissom ikke mening..  :P

AnonymBruker
Skrevet

Tar han noe initiativ da? Er jo det som teller. 

Jeg tror ikke han "spiller spill", han ser deg mer som en backup eller tidsfordriv. 

Anonymous poster hash: ec585...73a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tar han noe initiativ da? Er jo det som teller. 

Jeg tror ikke han "spiller spill", han ser deg mer som en backup eller tidsfordriv. 

Hmm.. liksom han sa at han ikke var interessert... så lot jeg han være en stund, og så plutselig tikket det inn en melding om jeg ikke ville komme på besøk... Så har jeg vært litt avvisende, når han har skrevet i fylla, og prøvd å starte samtale på dagen, men der får jeg intet svar, da han "ikke leser" meldingene..

AnonymBruker
Skrevet

Kan du skrive på norsk, TS?

Anonymous poster hash: 7cabb...43d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. liksom han sa at han ikke var interessert... 

Tydeligere blir det jo ikke.

Jeg ville ignorert og gått videre.

AnonymBruker
Skrevet

Tydeligere blir det jo ikke.

Jeg ville ignorert og gått videre.

Jaa det var også det jeg gjorde.. Og så plutselig begynte han å ta kontakt igjen, og invitere meg til han flere gange.. liksom.. MANGE gange i løpet av en samtale.. og snakke om alle de gangene vi skulle møtes, og hva vi skulle finne på sammen... og så neste dag.. helt dødt igjen.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hva er  booty call?

Anonymous poster hash: 9ea94...87d
AnonymBruker
Skrevet

Jaa det var også det jeg gjorde.. Og så plutselig begynte han å ta kontakt igjen, og invitere meg til han flere gange.. liksom.. MANGE gange i løpet av en samtale.. og snakke om alle de gangene vi skulle møtes, og hva vi skulle finne på sammen... og så neste dag.. helt dødt igjen.. :P

Han inviterer deg jo hjem til seg fordi han vet du er keen nok til at du antakelig er villig til å ha sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er  booty call?

Anonymous poster hash: 9ea94...87d

Når man er på fylla og er kåt, og man ringer noen man tror man kan få sex fra ;)

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han inviterer deg jo hjem til seg fordi han vet du er keen nok til at du antakelig er villig til å ha sex.

Ja men da får han skrive, så vi kan han sex haha :P

AnonymBruker
Skrevet

Menn er egentlig ikke så vanskelige som vi jenter skal ha det til, og i de aller fleste tilfeller ligger det ikke noe spill eller skjulte meninger bak meldingene deres. 

Gjør det helt enkelt, spør ham om han er interessert. 

Svarer han ja, så vet du det (og pass på å huske det, og ikke tvile og legge skjulte meninger i meldinger han sender eller ikke sender senere), menn liker ikke mas og jenter med stort bekreftelsesbehov... 

Svarer han nei (eller litt, kanskje, vet ikke) så er han ikke interessert og det er på tide for deg å gå videre i livet. 

Ser du skriver over nå at han allerede har sagt han ikke er interessert, da må du faktisk ta det til deg og gå videre. SELVOM han sender deg meldinger i fylla. 

Anonymous poster hash: b7322...cb5
AnonymBruker
Skrevet

Menn er egentlig ikke så vanskelige som vi jenter skal ha det til, og i de aller fleste tilfeller ligger det ikke noe spill eller skjulte meninger bak meldingene deres. 

Gjør det helt enkelt, spør ham om han er interessert. 

Svarer han ja, så vet du det (og pass på å huske det, og ikke tvile og legge skjulte meninger i meldinger han sender eller ikke sender senere), menn liker ikke mas og jenter med stort bekreftelsesbehov... 

Svarer han nei (eller litt, kanskje, vet ikke) så er han ikke interessert og det er på tide for deg å gå videre i livet. 

Ser du skriver over nå at han allerede har sagt han ikke er interessert, da må du faktisk ta det til deg og gå videre. SELVOM han sender deg meldinger i fylla. 

Jaaa jeg ser hva du mener.. Jeg hadde bare aldri sendt den type meldinger til en jeg ikke var interessert i.. Heller ikke i fylla.  :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jamen hvordan kan jeg avslutte kontakten når han ikke skriver akkurat nå ? Vente ti han skriver mye igjen, og så si at jeg ikke finner meg i det? :P Hva hvis han bare har travelt resten av tiden da ? Og han bare tenker "wtf har hun fått mensen" eller noe :P

Kan du ikke gjøre det samme mot han? Når han skriver til deg neste gang, ikke åpne meldingen på to døgn.

Du kan lage deg varsel på epost, slik at du får varsel der når han sender deg melding. Dermed kan du lese meldingen fra epost, uten at den blir åpnet på Facebook. Sa ser du om det er noe viktig eller om det ikke er så farlig om du gjør det samme tilbake til han som han gjør mot deg.

Anonymous poster hash: 3f5ba...8ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa jeg ser hva du mener.. Jeg hadde bare aldri sendt den type meldinger til en jeg ikke var interessert i.. Heller ikke i fylla.  :/

Nei jeg forstår at det er frustrerende, men i slike tilfeller er det ikke alltid hjelp i å tenke 'hva ville jeg gjort'......

Det enkle er ofte det beste, si du ikke orker noe mer bullshit og spør ham rett ut hva han vil.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...