Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er jente på 20 år og jeg lurer på hvordan jeg skal kle meg når jeg skal på byen!

Jeg føler at jeg ser så barnslig ut når jeg har på meg lave sko, men det må jeg på grunn av høyden min :)

Så kjole, skjørt, bukse, stram, vid osv?

Anonymous poster hash: ac839...9ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er jente på 20 år og jeg lurer på hvordan jeg skal kle meg når jeg skal på byen!

Jeg føler at jeg ser så barnslig ut når jeg har på meg lave sko, men det må jeg på grunn av høyden min :)

Jeg synes faktisk lave/flate sko er mer sexy enn sko med hæler. Ikke barnslig i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 1c65a...51d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Kanskje noen kan beskrive hva de liker å se jenter med på byen?

Skrevet

Jeg liker å se sexy klær som ikke er oversexy, om du skjønner. Man MÅ ikke vise både lår og pupper og mage liksom.

Skinntights er supersexy synes jeg, og nok i seg selv. Hiv på en topp og du er good to go. Ellers er jeg fan av stram dongeribukse og for eksempel en topp som viser mye rygg. Er mest fan av bukse på byen egentlig, og synes det er finest både på meg selv og på andre jenter. 

Skrevet

Jeg kler meg litt etter været :)

Pleier å ha skjørt med en enkel overdel eller kjole. Også pleier jeg å ha blazer utenpå :) Men hvis det regner og er litt kaldere så bruker jeg gjerne en smal, svart jeans og en litt mer pyntet overdel (bluse eller topp med blazer). Bruker ankelstøvletter med hæl eller pene ballerinasko nå på sommeren. Selv om sandaler er fine, så anbefaler jeg det IKKE hvis du skal danse! Det er vondt å bli tråkket på av høye hæler.....

Også varierer jeg med tilbehør :) Skjørtene og kjolene jeg bruker er gjerne litt stramme, og stopper ca midt på låret. Jeg hater å måtte trekke ned alt for korte skjørt og passe på at ingen ser når jeg bøyer meg....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kle deg casual på byen. Med mindre du er ute etter å ha deg med random menn.

Får du ikke napp på byen i et slik antrekk. Vær ikke redd. Noen i en eller annen busk på veien hjem kan også ta det du opplagt hinter til...

Anonymous poster hash: 39850...01b
  • Liker 1
Skrevet

Kle deg casual på byen. Med mindre du er ute etter å ha deg med random menn.

Får du ikke napp på byen i et slik antrekk. Vær ikke redd. Noen i en eller annen busk på veien hjem kan også ta det du opplagt hinter til...

Skam deg.

Voldtekt er aldri offeret sin feil, uansett hva hun/han velger å ha på seg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Men man kan gjøre mye selv for å ikke fremprovisere det. uansett hvem sin feil det er. Gale folk finnes det uansett. Men man trenger ikke trigge galskapen i de. 

Det betyr lite hvem sin juridiske feil det er, når handlingen er begått. 

Skrevet

Skam deg.

Voldtekt er aldri offeret sin feil, uansett hva hun/han velger å ha på seg.

Det er ikke hva man har på seg, med ofte hvor man er som regulerer risikoen for å havne i uønsket situasjon.

Skrevet

Det er ikke hva man har på seg, med ofte hvor man er som regulerer risikoen for å havne i uønsket situasjon.

Helt på trynet at man ikke skal kunne ferdes hvor man vil uten å risikere å bli overfalt. 

Jeg pleier å bruke svarte skinnyjeans med en pen topp og pene sko. Gjerne med litt smykker til :) Enkelt, men likevel fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kle deg classy 😊 det ville jeg gjort. En enkel kjole som stopper rett over knærne, en enkel kåpe, høye sandaletter, enkel skulderveske og kanskje et fint smykke for å piffe det opp 😊

Anonymous poster hash: 6f16c...1e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor "må" du ha lave sko pga høyden din? Er du to meter høy?

Anonymous poster hash: b38a5...517
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor "må" du ha lave sko pga høyden din? Er du to meter høy?

Anonymous poster hash: b38a5...517

Oi, dette la jeg ikke merke til når jeg kom med forslag! Men synes ikke at du skal droppe høye hæler pga høyden din. Ikke alle gutter som synes lave jenter er det beste. Jeg er normalt høy, dvs. 173, og kjæresten min på 187 kunne ikke ha tenkt seg noe lavere 😊

Anonymous poster hash: 6f16c...1e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høye jenter på høye hæler kan være vel så pent/sexy som de lavere ;)

Anonymous poster hash: 90c8b...298
  • Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Miniskjørt og utringa topp eller minikjole med utringing passer flott på ei jente på din alder .   Ser flott og sexy ut uten og bli vulgært.  Flate sko funker fett det om man har korte nok skjørt eller kjoler til få frem litt lår ...   Du som har ung og stam hud må ikke gjømme den da vil du angere når du blir gammel på du ikke rakk det...  

Anonymkode: f770f...261

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Miniskjørt og utringa topp eller minikjole med utringing passer flott på ei jente på din alder .   Ser flott og sexy ut uten og bli vulgært.  Flate sko funker fett det om man har korte nok skjørt eller kjoler til få frem litt lår ...   Du som har ung og stam hud må ikke gjømme den da vil du angere når du blir gammel på du ikke rakk det...  

Anonymkode: f770f...261

Miniskjørt OG utringet topp vil gjøre at hun ser ut som om hun selger noe.

Bruk kun en av delene

Anonymkode: 18c54...2d0

• Liker 2
Skrevet
På 4. juli 2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Miniskjørt OG utringet topp vil gjøre at hun ser ut som om hun selger noe.

Bruk kun en av delene

Anonymkode: 18c54...2d0

Klart lønner seg jo tilpasse utringningen etter lengden på skjørtet.  Er jo forskjellig åpenhet på utringing da.  Finnes mellom ting der også hvis skjørtet er ganske kort . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...