AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Hvis jeg blokkerer noen jeg ikke er venn med, kan vedkommende da se hva jeg poster i felles eller offentlig grupper?Anonymous poster hash: d0ab6...8ee
Florence Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Nei Er du sikker? Jeg trodde det bare var at vedkommende ikke kunne se noe på profilen eller legge til som venn.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Er du sikker? Jeg trodde det bare var at vedkommende ikke kunne se noe på profilen eller legge til som venn. Så lenge man blokkere så kan ikke den som er blokka se noe. Anonymous poster hash: e0175...11f
Florence Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Så lenge man blokkere så kan ikke den som er blokka se noe.Anonymous poster hash: e0175...11f Så man 'forsvinner' fra Facebook for den som er blokket?
Millimani Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Hmm... Jeg trodde det var sånn..., men hvis du går på "hengelåsen" øverst til høyre på Facebook, - "Hvordan får jeg noen til å slutte og plage meg?" Så kan du trykke på "Du kan blokkere noen for å fjerne vedkommende fra venner. Dette vil også hindre vedkommende fra å starte samtaler med deg eller se ting du publiserer på tidslinjen min." Plasser musepekeren over spørsmålstegnet. Der står det at de kan fortsatt se og kommentere ting du deler i grupper og applikasjoner, og andre delte steder Edit: Skrivefeil Endret 29. juli 2015 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Æsj, da er det jo ingen vits. TS Anonymous poster hash: d0ab6...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå