Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 7. juli 2002 #1 Del Skrevet 7. juli 2002 Min jevnaldrende venn overnattet. Han er gutt, jeg er jente. Jeg spurte han om han kunne massere meg, og han sa ja. Det begynte helt vanlig, også sa han: "Jeg klarer ikke massere utenpå genseren din", så han tok hendene sine under. Også, plutselig, masserer han meg på puppene!!! Jeg ble dritsur, jeg har jo kjæreste, og slo til han. Burde jeg fortelle dette til kjæresten min? Var det min feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 7. juli 2002 #2 Del Skrevet 7. juli 2002 Dersom kjæresten din viste at du skulle ha denne vennen på besøk og til overnatting syns jeg ikke du skal si noe. Derimot bør du fortelle vennen i ganske klare ordlag at du ikke ønsker noe mer ut av han enn ett vennskap også for fremtiden, selv om han kanskje forstår dette etter at han fikk en på trynet. Han hadde selvsagt ingen rett til å beføle deg på puppene fordi om han skulle masere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juli 2002 #3 Del Skrevet 7. juli 2002 Typen din vil nok forstå skal du se...hehe...når du forklarer at det var vennens din sin skyld... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 7. juli 2002 #4 Del Skrevet 7. juli 2002 Nå vet eg ikke hvilket forhold du og kompisen din pleier å ha, men det kan hende at dere hadde en liten kommunikasjons-brist der. Han skal overnatte, du ber han om å massere deg, han tar handa under genseren din og tar deretter steget videre... Eg synes ikke at det går an å sie at noen hadde skylden der. Ingen grunn til å sie dette til typen din, du hadde jo ikke tenkt deg å være utro. Men eg tror at kompisen din kan ha følelser for deg og at i fremtiden bør du unngå slike situasjoner. Ikke altid like lett å ha gutte-venner nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #5 Del Skrevet 7. juli 2002 he he he... Det må ha vært en ren provokasjon fra Ice_White. Du har ikke en jevnaldrende gutte-venn på overnattingsbesøk, ber ham om å massere deg, og når han ber om å få gjøre det under genseren, lar ham få gjøre det. Dette er ren bullshit. DU BAD OM DET ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. juli 2002 #6 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei. Jeg visste det var noen som ikke kom til å tro på dette.. Men det er faktisk sant! Jeg pleier ofte å ha han og andre venner på overnatting uten at jeg ser på det som et problem, man kan jo være venner selv om han er gutt. Men jeg hadde aldri trodd han kunne gjøre noe sånt, og det sårer meg faktisk. Det kommer til å bli så pinlig å se han igjen!! :oops: Dessuten, hvis jeg forteller kjæresten min det, kommer han til å tro at jeg la opp til det selv, siden jeg har vært utro en gang før. Sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 8. juli 2002 #7 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg synes man skal være litt forsiktig med hva andre gutter skal få lov til når man har kjæreste jeg da.. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. juli 2002 #8 Del Skrevet 8. juli 2002 Ja, det er jo jeg også.. Men jeg følte det som at jeg spurte en helt vanlig venn/-inne om han/hun kunne massere meg.. Synes ikke det var noe galt i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 8. juli 2002 #9 Del Skrevet 8. juli 2002 Hva føler du når du tenker på det som skjedde?? Får du dårlig samvittighet, eller blir du redd? Likte du det? Jeg bare lurer på hvorfor du velger å blåse opp en sånn liten filleting som en småkåt kamerat som ville klå litt, selv om jeg likte at du slo til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. juli 2002 #10 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg likte det ikke, følte det som ubehagelig og ekkelt. Ikke noe godt i det hele tatt. Jeg må jo blåse det opp litt, han skal jo ikke få lov til å klå på meg heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina22 Skrevet 9. juli 2002 #11 Del Skrevet 9. juli 2002 Du la vel ikke opp til det. Men at du var såpass "tankeløs" at du tror en gutt ville klart å holdt hendene unna fatet i en sånn situasjon forbauser meg... Generelt ville de fleste gutter "se" dette som en invitasjon og utnytte den. Enn om det ikke var det du hadde i tankene... Kamerat eller ikke... De tenker annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2002 #12 Del Skrevet 9. juli 2002 Mina22, ikke ta alle gutter over en kam. Vi er ikke alle noen kåte svin. Er selv gutt og har et par venninner som jeg har massert opptil flere ganger, både med kjæresten min til stede og når vi har vært alene. Og jeg har aldri sett på det som noe mer enn massasje. Bare det at en jente sitter/ligger foran deg uten genser er ikke en invitasjon til å klå på henne. Intim-massasje er forferdelig godt, men ikke noe man bedriver med venner/venninner. Ice_White, du har ikke gjort noe galt. Det er bare vennen din som var en dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juli 2002 #13 Del Skrevet 9. juli 2002 Haha,.... gjest... og hvis dama di hadde ligget halvnaken og en overnattingsgutt hadde sovet over...klådd på puppene hennes... .. så selvsagt hadd du trøstet dama di.... og jagd gutten.... HAHA Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina22 Skrevet 9. juli 2002 #14 Del Skrevet 9. juli 2002 Gjest... Jeg skrev heller ikke alle... men DE FLESTE! Det er alltid unntak til regelen. Men basert på erfaring, venner's erfaring, venner's venner's erfaring etc etc... så gjelder det altså de fleste! Bøyer meg i støvet for de som er unntaket. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 9. juli 2002 #15 Del Skrevet 9. juli 2002 synes ikke du skal bebreide deg selv for dette. er man kompiser så er man det, og dette var direkte dustete gjort av den såkalte vennen din. hvis jeg f.eks masserer en venn så stuper jeg ikke etter puppene hennes eller event pikken (om det er en guttunge). det ligger liksom ikke i kortene på noen måte. at noen har dårlig impulskontroll og manglende sosiale antenner, eller er helt utsultet, er ikke noe du kan lastes for. men nå vet du iallefall hvor du har denne vennen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. juli 2002 #16 Del Skrevet 9. juli 2002 Ja, det skal være visst.. Ikke faen om jeg skal spørre om han vil holde meg med selskap en sen kveld igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #17 Del Skrevet 10. juli 2002 synes ikke du skal bebreide deg selv for dette. er man kompiser så er man det, og dette var direkte dustete gjort av den såkalte vennen din. hvis jeg f.eks masserer en venn så stuper jeg ikke etter puppene hennes eller event pi#### (om det er en guttunge). det ligger liksom ikke i kortene på noen måte. at noen har dårlig impulskontroll og manglende sosiale antenner, eller er helt utsultet, er ikke noe du kan lastes for. men nå vet du iallefall hvor du har denne vennen din. Jeg er mann. Jeg har en god venninne. Jeg var hodestups forelsket i henne i 10 år ++. Hun var like lite interessert i meg som jeg var interessert i henne. Det var på en måte negativ symmetri i kjærligheten. Hun kjente til mine følelser for henne. Jeg hadde sagt klart i fra, og hun likeså. Hun flyttet, og vi bodde på hver sin kant av landet i 5+ år. Jeg nektet å la kontakten dø. Hun var kjernen i mitt liv den gang da. Etterhvert som årene gikk, fant jeg andre kjærkomne. Men hun var alltid der i mitt sinn. Ei var det hennes feil. Ei noen annens, heller. Det var naturens ubarmhjertige gang. Det gikk noen tid uten kontakt. Jeg hadde intellektuelt innsett at hun var min fortid, og burde holde seg i fortiden. Hun var som katten. Se en annen vei, og hun kommer til deg. Hun ringte og ba om å få overnatte hos meg. Under besøket overrasket jeg med musikalske ferdigheter. Vi hadde kjent hverandre 10++ år, og dette var første gang hun erfarte at jeg spilte gitar. Det ble sent, og vi la oss. Ettersom jeg bodde på hybel, og hadde kun 1 seng + en madrass, havnet hun på gulvet. Vi diskuterte fra hver vår madrass over likt og ulikt. Jeg ble deretter rammet av omsorgsbehov, og masserte henne på leggene. Selv om det var sent, ringte telefonen. Jeg slapp hennes legger, og tok telefonen. Mens jeg pratet i telefonen, begynte hun å massere meg. Jeg var iført telefon & truse. Telefonsamtalen ble lang. Vi hadde ingen massasjeolje, og hun sluttet å massere. Etter samtalen, diskuterte vi massasjeolje, og kom til at massasjeolje ville vært fordelaktig. Trolig grunnet noe for dårlig vaskede grønnsaker på restauranten vi besøkte tidligere på kvelden, fant hun plutselig et ekstemt og plutselig behov for å dra hjem. På dette tidspunktet skjønte jeg svært godt at hun ville bort, for også min mage kokte og ville på do fort som faen. Det jeg derimot ikke skjønte, var at hun ville hjem. Hun bodde tross alt 4,5 timers biltur unna. Jeg skjønte deretter at dette var sjenanse. Hun kjørte til nærmeste bensinstasjon, ca 5 minutter unna, og sprayet dassen der før hun dro hjem. Jeg sprayet min egen dass i ensomhet. Mitt behov var miinst like stort som hennes. Ikke lang tid etterpå ville hun besøke meg igjen. Beriket av erfaringsutvekslingen sist gang, hadde jeg kjøpt velduftende massasjeolje til skremmende pris. Kvelden endte i at jeg masserte henne. Jeg løsnet faktisk bh-stroppen for bedre å kunne massere henne på ryggen. Vi koste oss. Henne, fordi hun kunne føle det fysiske behaget ved å bli massert av en nær og gammel venn på ikke-erotiske steder, som sideflesket, undersiden av overarmene etc. Jeg, fordi jeg opplevde sårt tiltrengt nærhet, attpåtil med et menneske jeg var 100 pst trygg på. Begge var vi kjent med mine tidligere følelser overfor henne, og hennes motsatte følelser. Begge var vi kjent med mine svært begrensede erfaringer med det motsatte kjønn. Likevel hadde vil det rasende koselig, begge to. Det lå liksom ingen innsats i potten. Besøket var så suksessfult at hun kom tilbake på rekordtid. Allerede kort tid etter hun kom, kommanderte hun at hun ville bli massert. Vi hadde jo begge erfart at min massasje var behagelig, og hun anså at jeg ikke ville misforstå situasjonen og tro hun inviterte til sex. Hun la deg på magen, og tok av seg bh-en. "Jeg må få lov til å beholde trusa på", sa hun. Jeg hadde aldri tenkt meg noe annet, og var derfor noe forundret over hvorfor hun overhodet presiserte dette. Selvsagt gikk jeg i fella, og ble forledet til å tro at hun egentlig ikke hadde særskilt imot at jeg fjernet trusa. Dermed trakk jeg trusa et stykke ned på lårene. Umiddelbart skjønte jeg at jeg nå hadde tatt meg friheter. Av den grunn forlot jeg rommet, under dekke av å dra på toalettet eller liknende. Jeg ville gi henne en anledning til å vurdere situasjonen. Dersom jeg nå hadde gått for langt, ville hun nå fått en anledning til å rette på det. Når jeg kom tilbake hadde hun selvsagt trukket trusa på plass. Dermed innså jeg at hun mente det hun innledningsvis sa. Hun ville absolutt ha trusa på. Hun inviterte såvisst ikke til sex. Jeg hadde ingen problemer overhodet med det. Det var helt i tråd med mine forventninger, og dermed helt udramatisk. Etterhvert snudde hun seg over på ryggen. Whoops! Nå begynte ting å bli vanskelig. Der lå hun, iført kun truse - dama jeg hadde vært opp over ørene forelsket i halve mitt liv - som jeg hadde satt så høyt at jeg nektet meg selv å ha seksuelle fantasier om henne av noe slag. Puppene - som jeg alltid hadde ønsket å berøre, men knapt nok turt å tenke på - lå utilslørt foran meg. Jeg sa noe i retning av at dette begynte å bli problematisk for meg, i og med at jeg tidligere alltid har handlet i forhold til at hennes bryster ikke var ment for mine øyne. Hun repliserte noe slikt som at det ikke var farlig, at selv hennes far hadde sett brystene hennes. Dette så jeg som en bekreftelse på at hun ikke opplevde mine handlinger som om jeg trodde at hun inviterte til sex. Jeg antok at vi begge forsto at intet seksuelt var på gang, ettersom hun hadde avdramatisert de nakne puppene, og hadde trukket opp trusa, som jeg ikke hadde forsøkt å trekke ned igjen. Selvsagt hadde jeg lyst til å benytte anledningen til å kna på brystene hennes, hvilket jeg også dessvere etterhvert gjorde. Etter noe knaing på brystene hennes, åpnet hun øynene og så på meg med et foruroligende hardt blikk. Jeg skjønte umiddelbart at jeg nå hadde gått over streken, og bega meg inn umiddelbart inn på massasje av mindre kontroversielle områder. Urovekkende kort tid etterpå fant hun ut at hun hadde fått nok massasje, og reiste deg fra senga. Oljen som ennå ikke var massert inn i henne, tørket hun av med tørkerull. "I all verden?", tenkte jeg. :-? Med unntak av truse-episoden, som jeg lot henne avklare og umiddelbart respekterte, var det bare puppe-episoden som i mine øyne kunne gi grunnlag for reaksjon fra hennes side. Hun hadde allerede reagert med et hardt blikk, som medførte at jeg dro fingrene til meg. Dermed trodde jeg ting var tibake til normalen igjen. Jeg ble derfor overrasket over at hun plutselig fant ut at hun nå var massert tilstrekkelig, til tross for at massasjeoljen fortsatt fløt over henne. Vi skulle sove i samme seng. Helt uproblematisk. Hun tok ikke på seg bh-en igjen den natta. Hun tørket av seg oljen, og la seg i senga igjen. Jeg tolket dette som at jeg hadde anledning til å beskue det hun lot henge fritt: Puppene. Dermed trakk jeg dyna ned fra haka hennes, slik at høyre pupp ble synlig. "Hvorfor gjør du det?", spurte hun. "Jeg vil studere pupper", svarte jeg. "Du kan se på pupper på stranda", repliserte hun, og trakk opp dyna igjen. Dermed ble jeg noe forvirret. Hun hadde tross alt lagt deg foran meg med begge brystene i friluft noe tidligere på kvelden, uten min oppfordring. Når jeg nå ville studere det ene brystet mer i detalj, møtte jeg motstand. Nå begynte jeg å bli bekymret. Tidligere på kvelden hadde jeg trodd at vi hadde passert stadiet "brydd over nakenhet", at vi var 100 pst trygge på hverandre. Plutselig ga hun motstridende signaler. Langsomt innså jeg at jeg hadde tråkket i salaten ganske grundig. :oops: Det hele endte dårlig. Hun dro tilbake til hjembyen 32 mil unna. Noen tid senere kom hun tilbake, Samme kveld som hun kom tilbake (sist gang hun var hos meg), sa hun noe slikt som at "hun hadde oppdaget tendenser sist gang", og at hun vurderte å dra tilbake umiddelbart. Hun ville iallefall ikke sove sammen med meg. Hun ville heller sove på sofaen i stua, og dra tilbake til hjembyen dagen derpå. Da brøt min verden sammen. Ingenting fulgte rasjonalitetens lover lengre. Min frykt for å ha påført uopprettelig skade sist gang hun var her hadde blitt eliminert ved at hun kom nok en gang. Hun kom, og bekreftet min frykt, noe hennes ankomst normalt skulle avkreftet (denne setningen er nesten uforståelig, men har en logikk i seg, om enn vanskelig tilgjengelig). Min forvirring var total. Misforståelsen var komplett. Game over. Jeg hadde ingen mottrekk. Jeg skjønte ingenting. Noe var gått galt. Jeg antok at jeg hadde gjort noe galt, men kunne ikke skjønne hva jeg burde ha gjort annerledes, gitt de forhold som rådet da handlingene fant sted. Jeg ble sykemeldt noe over 1 uke som følge av dette. Min første sykemelding overhodet. Jeg ville intet vondt, snarere bare godt. Jeg handlet helt i tråd med det jeg trodde var greit. Likevel satt jeg med svarteper. Min hverden fikk en betydelig knekk. :cry: Hun mener trolig også å ha fått svarteper. Hun kan også ha fått seg en knekk. Begge oss misforsto noe på et eller annet punkt. Ingen av oss handlet i strid med våre indre oppfatninger av rett og galt. Begge handlet i tråd med det vi trodde var aksepabelt under den kunnskap vi begge hadde. Likevel oppstod misforståelser ingen av oss noen gang trodde ville oppstå, eller noengang vil be om skjer igjen. Menn og kvinner kommuniserer på samme språk, men på ulikt vis. Vi tror vi forstår hverandre fullt ut, men gjør det selvsagt ikke - kun stykkevis og delt. Når forskjellene blir synlig, føler minst ett av kjønnene seg snytt. Hvis jeg var dame, og ble befølt på puppene, er det stor sannsynlighet for at jeg ville respondert med en ørefik. Som mann ville jeg ikke nødvendigvis skjønt det som viste seg å være et overgrep skulle kvaifisere til en ørefik, nettopp fordi omstendigheten ikke ga meg tilstrekkelig innblikk i dybden av overgrepet. En verden i rent svart/hvitt er enkelt. Verden er ikke slik. Det finnes et mangfold av gråtoner mellom svart og hvitt. Ditt hvitt vitt kan være en annens grått. En annens svart kan være din nestes grått. Misforståelser skjer. Slikt kan skje uten at man kan plassere skyld. Si ifra om hva du vil. Og hva du ikke vil. Det er den eneste "sikre" løsningen. I motsatt fall risikerer man at to personer føler seg forulempet helt uten at skyld kan plasseres entydig. Jeg kan massere min venninne nårsomhelst. Jeg kan også massere hennes pupper uten å sikte mot annet enn massasje. Hvis hun tillater det. Epsioder innskriveren viser til, kategoriserer jeg under bokstav m: Misforståelser. Hun kunne sagt nei, han kunne unnlatt å spørre. I rommet mellom disse ytterpunktene regjerer usikkerheten og tårene. -flude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 10. juli 2002 #18 Del Skrevet 10. juli 2002 Å be en mann som er på overnattingsbesøk om å massere deg,- - DET er faktisk som å "legge opp til det". Ærlig talt. Våkn opp da !!! På hvilken klode lever du ??? :o Er du SÅ naiv ? Hva om kjæresten din hadde opplevd det samme... Ville du ha akseptert at HAN "la opp til det?" Nei, dette sier seg selv !!! Hoderistende hilsen fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 11. juli 2002 #19 Del Skrevet 11. juli 2002 Venus; Å massere bør ikke være noe mellom kjærester, venner kan også gjøre det på hverandre. Og, han var/er min bestevenn! Stolte såpass på han at han respekterte at puppene mine er off limit.. Typen min har også en jentevenn, og jeg nekter han ikke å ha jentevenner, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 11. juli 2002 #20 Del Skrevet 11. juli 2002 Hvorfor aksepterte du ikke svaret mitt ??? Var det ikke DET du ønsket å høre kanskje ? I DITT INNLEGG SPØR DU: "Var det min feil?" "La jeg opp til det ?" Svaret på dette tror jeg du vet best selv. :oops: Det sier vel det meste at du faktisk lurte på dette... Du var jammen ikke sikker. :o Ok, men JEG er sikker. Jeg svarte på spørsmålet du stilte. Og svaret mitt er fremdeles JA !!! Dette mener jeg er DIN feil, óg i tillegg LA du faktisk opp til dette !!! Så nå kan du takke deg selv. Man kan jo undres over hva som ligger bak... Hadde du behov for å "teste" din tiltrekningskraft ? Neste gang du IKKE ønsker ærlige svar her inne: IKKE spør !!! OK ? For dette ble rett og slett for dumt. :-? :-? :-? Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå